VAROITUS
Huuto
Pieni varoituksen sana on paikallaan tännekkin. kannattaa varoa autokauppiasta joka löytyy netin syövereistä tittelillä kinnulan vahvinmies vm10.(selvittäköön ken tahtoo nimen) hän vaihtaa autoja ja myy eteenpäin. unohtaen tiettyjä lupauksia autosta. minun tapauksessa unohti ottaa talvirenkaat mukaan kun vaihdoin volvoon ja lupasi vielä lähettää matkiksessa ne minulle. eipä näkynyt ja kun kysyin renkaita tänään väitti että jeeppi jonka annoin vaihdossa oli kone hajonnut ja hän ei lähetä niitä vaan minun pitää maksaa hänelle puolet volvon pyynistä takaisin. apropoo rupesin leikkimään salapoliisia ja selvitin että hän oli myynnyt jeepin jo kokkolaan. No minä reippaana poikana uudelle omistajalle soittamaan kokkolaan ja selvittämään asiaa onko kone ehjä. Noh olihan se ehjä ja uusi omistaja oli todella tyytyväinen autoon. kyseinen ihminen kenelle minä jeepin luovutin oli väittänyt ajaneensa autolla kaksi vuotta vaikka vaihto tapahtui 12.7.12 ja hän myi auton noin viikko siitä eteenpäin. jeepin uusi omistajakin ihmetteli kun hänelle selvisi että kyseinen voimamies on vain viikon ajanut autolla vaikka väitti ajaneensa kaksi vuotta! kannattaa varoa jos kyseiselle järjenjättiläiselle tarjoaa jotain vaihdossa. vielä voisin esittää kysymyksen että mitäköhän muut tekisi tässä tilanteessa. itse lonnin maanantaina posliini laitokselle juttelemaan herran hämäristä kaupoista.
Huuto
Viimeksi muokannut HJ-Toni : 28.07.2012 17:05
|