![]() |
![]() |
|
O/M/V Varaosat ja tarvikkeet Autojen varaosat, sekä kaikki offitarvikkeet - vinssit, liinat, tunkit yms. tänne osastolle. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() ostetaan ferozaan...Ostetaan moi. olen uusi harrastelia täällä ja tarvitsisin -91 ferozan kuskin ovenkahvan ja kallistuskulmamittarin.![]() ![]() Ostetaan |
|
||||
|
||||
![]()
onkohan saman moisia hiluja kuin rockyssä mulla olis ylimääräsenä.
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() Viimeksi muokannut APracelake : 19.07.2012 09:21 |
|
||||
|
||||
![]()
ja tarvisin vielä oikean takavalon puskuriin!!!! T.AP
|
|
||||
|
||||
![]()
rocky86 ,rimpauttele???
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
vieläkin hakusessa.
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
mittari löyty (tuloillaan). hakusessa kuskin ovenkaffa (rockyssa sama)?? ja oikea takavalo puskuriin.
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
nonniin. nyt olis ovenkahvakin kondiksessa... oikeaa puskuri taka-lammppua tarvis taikka lasia. ja sitten kabinettiin hakusessa vänkärinpuolen ilma suutinta ,sitä pientä tuulilasin alareunassa. (päädyssä). ja sitten vielä tupakansytytin.sekä konsooliiin ns.radiopanelia. : )) T. AP ps. suuret kiitokset "rocky86".lle mittarista. on HIENO !!!
![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Daihatsu Ferozaan osia | kassutik | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 06.01.2013 22:40 |
Ostetaan Ostetaan | Jekku | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 05.12.2011 10:41 |
Ostetaan Ferozaan metsästysrenkaat | pbrexi | O/M/V Renkaat ja vanteet | 1 | 15.09.2011 17:26 |
Ostetaan ostetaan bj 40 tai 42 | Rekisteröimätön | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 26.09.2009 08:33 |