![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
||||
|
||||
![]() HJ60 Mörkö projekti (hidas)Aloitetaan ny omakin rojekti kun se näyttäis olevan niin hauskaa ja helppoa ![]() Joo kuten otsikosta näkee niin tollasen hojon parantelua olis luvassa, kun noita ei näyttäny olevan vielä tarpeeksi esillä ![]() ![]() Mutta asiaa: Tarkoitus olis tehä ensimmäisenä tolle jousitukselle muutos, eli kierre jouset ja rooverin tukivarret. kuvia tulee elinten luovuttajista ja hojosta jahka opin sen ![]()
__________________
Ensin perse edellä puuhun ja sitten vasta järki mukaan ![]() |
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
__________________
Keijo K.orroosio kaveri joka on aina autossani vaikkei ole kaveri.. |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Eikös ne 130 defen varret ollu miljuunan tonnin vehkeet ?
__________________
"- Perusarvot kunnossa. Sanotaanko niin, että kun viimeksi tankkasin auton, niin laitoin polttoainetta tankkiin enkä pakoputkeen." T.Hakkarainen. |
#4
|
||||
|
||||
![]()
samaa ne nuoret katastusnatsinalut yritti selittää ja meinasivat että taka-akselin PAINOT
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
__________________
Ensin perse edellä puuhun ja sitten vasta järki mukaan ![]() |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Niin siis ne "uudet" tukivarret pitää olla sellaisesta vehkeestä jossa akselipaino on sama tai suurempi kuin HJ:ssa.
Onko rooverin (mikä malli) akselipainot samat tai suuremmat kuin hj:ssa? Noin niinkuin jos virallisesti mennään. Ei ole tosiaankaan ihan sama minkälaisilla tukivarsilla ne akselit siellä kiinni on. HDJ tai ison defenderin varret voi olla leimauskelpoiset sen kummemmin kikkalematta. ![]() |
#6
|
||||
|
||||
![]()
No johan on. kaikki keskittyy akseliPAINOIHIN. akselit ei vaihdu...problem?
![]() katsastuaseman päämies hyväksyi jo muutoksen nähtyään etutukivarren kuten jo edellisessä kirjottelussa ilmaisin. Ei näitä muutos juttuja voi sokkona ruveta tekemään, kaikki on jo käyty kysymässä/hyväksyttämässä. Ja hdj:n etutukivarret on heikommat kuin rooverin joten niillä mennään. Niin ja kuvia yritän jo illalla ![]()
__________________
Ensin perse edellä puuhun ja sitten vasta järki mukaan ![]() |
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
Keijo K.orroosio kaveri joka on aina autossani vaikkei ole kaveri.. |
#9
|
||||
|
||||
![]()
No jotta kenellekkään ei tulisi pahaa mieltä niin missä hinnoissa pyörii tuommoiset hdj:n tai defen tukivarret. en löytäny äkkiä ettimällä. Ja niitähän pitää sitten olla 4kpl joten jos kauhia hinta niin jatkan noilla hiluilla.
__________________
Ensin perse edellä puuhun ja sitten vasta järki mukaan ![]() |
#10
|
||||
|
||||
![]()
Ei kukaan pahoita mieltään muutoksistasi ennenkuin myyt hienon autosi eteenpäin, silloin ostaja luottaa että saa turvallisen leimatun auton eikä välttämättä ymmärrä autoista/tekniikasta mitään. Toiset ajaa autolla niinkauan kun se liikkuu ja korjaa jotain kun se pysähtyy, harrastaja seuraa tehtyjen muutoksien kestävyyttä mutta uusi omistaja ehkä ei.
Itse kun ostin hj:n projektiksi leimattuna niin kaikki takarungon kantavat millin rosteripelti korjaukset irtosi 60cm sorkkaraudalla vetokoukkua myöden. Teki mieli lähettää kuvia sähköpostissa leiman antaneelle konttorille mutta jäi lähettämättä. Rungon olisi käytännössä saanut poikki sorkkaraudalla, ei hyvä. Hyviin tapoihin kuuluu tehdä muutoksia ajoneuvon turvallisuutta heikentämättä ja siihen säädöksetkin pyrkii tähtäämään, aina käyttötarve ja sitä rajoittava laki ei osu kohdalleen. Itsellänikin on autossa ja renkaissa muutoksia joita en anna muiden käyttöön, silti olen muutokset pyrkinyt tekemään mahdollisimman kestäviksi ja myönnän että nekin voisi tehdä vieläkin paremmin.. |
#11
|
||||
|
||||
![]()
Juu, noihin pakkeli + pelti korjauksiin törmänny itekkin (4 ovi rangen runko poikki) joten maastureihin laitettava "pelti" on minimissään 3mm. ja mitä lakeihin tulee niin eikös ne katsastusinsinöörit tiedä mitä autolle voi tehdä
![]() Kun tämä jousitusaihe tuntuu olevan niin arka niin jatkan tarinointia kun on vinssin siirron, korin korjauksen ja moottorin piristyksen aika. ![]() p.s. Suuret kiitokset sille joka on aikoinaan väsännyt kyseisen auton flippi keulan.
__________________
Ensin perse edellä puuhun ja sitten vasta järki mukaan ![]() |
#12
|
||||
|
||||
![]()
Eiku kaikki tänne vaan ja oma "suodatin" kommentteihin käyttöön. Uskoisin että hyvää useimmat neuvojat tarkoittaa ja nämä keskustelut auttaa kaikkia samoja projekteja suunnittelevia.
![]() Odotellaan niitä muitakin muutos päivityksiä ![]() |
#13
|
||||
|
||||
![]() Onko projekti edennyt
Miten etenee ???
![]() |
#14
|
||||
|
||||
![]()
Kuvia kansalle? HJ -pornoa ei tälläkään palstalla ole koskaan liikaa...
![]()
__________________
[ ][ ]=TOYOTA=[ ][ ] |
#15
|
||||
|
||||
![]()
Eli projekti nytkähtäny eteenpäin akseli pudotettu pois, runko paikattu(Vastahan tuo on 29v täyttäny, kuinka se ny noin
![]() ![]()
__________________
Ensin perse edellä puuhun ja sitten vasta järki mukaan ![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään hj60 projekti | tomba83 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 19 | 19.11.2013 21:52 |
Myydään mettä mörkö | tuna99 | O/M/V Ajoneuvot | 7 | 02.06.2011 10:26 |
Ostetaan HJ60 projekti | Rekisteröimätön | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 21.01.2010 21:26 |
Ostetaan toyota HJ60 projekti | Rekisteröimätön | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 17.01.2010 22:07 |
projekti hj60 | turakoitsija | Maasturiprojektit | 6 | 10.01.2010 19:43 |