![]() |
![]() |
|
O/M/V Muut Kaikki edellisiin alueisiin sopimattomat osto-/myynti-/vaihtoilmoitukset tänne osastolle. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() tuninki lippa konepeltiinMyyty kuva kertoo. uusi.mittailen joskus. 20€ maaninka jari 0443312011 Myyty Viimeksi muokannut hiluvitkutin : 23.05.2012 18:04 |
|
||||
|
||||
![]()
Koko leveys 1,5m
lamppujen sisälaita 93cm |
|
||||
|
||||
![]()
wau
|
|
||||
|
||||
![]()
tarjoon kynpin jos keksit sille kyydin etelään...
|
||||
|
||||
![]()
Myyn Jeepin vastaavan, ollut tuossa mun Grand Cherokeessa vm-95.
![]() Hinta 40€. Tultava Espoosta hakemaan, itella tms. katkoo sen kumminkin... ![]() ![]() Ps. Sorry, tulin kuokkimaan.... ![]()
Kun älyttömät käskee haluttomat tekemään mahdottomat, syntyy projekti. ![]() Jeep Grand Cherokee 4L suora-6. vm-95. Oldsmobile 98 Luxury Sedan V8 425cid super rocket. vm-66 Honda CB 750 F2 Seven Fifty. vm-98 MYYTÄVÄNÄ: https://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=8912 |
|
||||
|
||||
![]()
ei kyllä kympillä pysty minkäänlaista kyytiä keksimään:-(
Ei se mitään, kävin minäki vähä eukkoos kuokkimassa O:-) |
|
||||
|
||||
![]()
Toi olis DiscoDatsuniin lähes tarpeellinen mut ei aukee mielikuva miten se tulee
![]()
|
||||
|
||||
![]()
jotenkin nuinhan se tulee. siellä on takapuolella jotkut kaksipuoleiset teipit, mut niillä tuskin pysyy, vaihdettava paremmat tai sikakitillä tai vaikka läpipultilla. laittakoon kukin tyylillään.
|
|
||||
|
||||
![]()
15€ toi tarvii tommosen
![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
+tietty postikulut jos pitää lähetellä. eikös nää ole alunperin sitävarten ettei itikat ym jutut lennä tuulilasiin, vaan ilmavirta veittää ne yli.? |
|
||||
|
||||
![]()
Hakeeko sumpe vai laitetaanko jollai tulemaan?
|
|
||||
|
||||
![]()
en tuu hakemaan mut pistin yv
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty M:Toyota arabivientimallin keulamerkki konepeltiin | jepjep81 | O/M/V Muut | 1 | 11.11.2013 12:56 |
Myydään Toyota arabimallin keulamerkki konepeltiin | hj 60/61 | O/M/V Muut | 0 | 05.04.2012 15:10 |
Myydään pajeroon lippa | jannekkk | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 11.02.2009 22:15 |
Ostetaan hj61 karjapuskuri, gangsteri lippa | landruiseri | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 6 | 24.11.2008 21:16 |
Tuninki ukoille miettimistä | jutkula | Chit-Chat | 90 | 19.11.2007 01:03 |