Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 27.03.2005, 22:15
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

International (LR Tdi) -kone


Tervehdys!
Tuossa plarailin kaiman Land Rover Euthanasia - eiku Enthusiast -lehtiä ja pupillini jämähtivät International 2.8 HS TGV -moottorin mainokseen. Siis onko Natikan koneella jotaki osuutta Land Roverien TDI -myllyyn kun kuvassa tuo motti on niin saman näköinen, vaikkakin 2.8 l eikä 2.5 l niinku Lantikassa. Mikä on homman nimi, kenen moottori on siis alunperin ja missäkin? Eikös puheiden mukaan TDI ainakin ole Land Roverin oma tuote??

TT

Note! This message was posted anonymously!

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 27.03.2005, 22:33
Ahosensetä:n Avatar
Ahosensetä Ahosensetä ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 01.10.04
Sijainti: Marttila, Finland.
Viestit: 4.066
Perusasetus

90-93 vuosimallien 200Tdi ja 94-98 300Tdi ovat Land Roverin omia moottoreita.

Land Rover on myöhemmin myynyt oikeudet 300Tdi-koneen valmistukseen braslialaiselle firmalle (lienee tuo "International"). Nämä ovat sitten tehneet oman 2.8-litraisen "powerstroke"-version samasta koneesta.


T, Antti
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 29.03.2005, 07:26
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Tervehdys!
Brassilaatua, JEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!. Vanhalle Natikalle ei 2.8-kone siis oo sukuakaan. Ja vielä oikeen Powerstroke
TT


Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 29.03.2005, 12:12
Ahosensetä:n Avatar
Ahosensetä Ahosensetä ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 01.10.04
Sijainti: Marttila, Finland.
Viestit: 4.066
Perusasetus

Tuo 2.8 on ominaisuuksiltaan hyväntuntuinen kone, mutta himppasen isompi kuin vakio 300Tdi, joten vaihto ei kuulemma mene ihan heittämällä. Hintaa murikalle tulee jotain 6-7000 e


T, Antti
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 29.03.2005, 20:02
Tapsa_ja_Dumbo Tapsa_ja_Dumbo ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 28.04.04
Sijainti: Kirkkonummi
Viestit: 990
Perusasetus

Mitäs kaikkea tolla hintaa saa? Tai paremminkin mitä kaikkea muuta tarttee jos vaihtaa vaikka V8:n tilalle Efi-autoon?

- edit: http://www.eastcoastrover.com/ECR4powerstroke.html

tuoltahan löyty het jotain tietoa...

Tapsa

- - 33" on aikuisten oikeesti 838,2mm - -



Edited by - Tapsa_ja_Dumbo on 29/03/2005 21:08:50
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 29.03.2005, 20:11
Ahosensetä:n Avatar
Ahosensetä Ahosensetä ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 01.10.04
Sijainti: Marttila, Finland.
Viestit: 4.066
Perusasetus

Nyt en muista oliko apulaitteet tossa mukana. Ainakin turbo on.

Tästä löytyy vähän juttua vaihdosta. Ei ihan iltäpäivän homma ...

http://www.eastcoastrover.com/ECR4powerstroke.html


T, Antti
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 29.03.2005, 20:23
Tapsa_ja_Dumbo Tapsa_ja_Dumbo ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 28.04.04
Sijainti: Kirkkonummi
Viestit: 990
Perusasetus

Hyvä projekti käyttöautoksi kumminki. 4-5ke Efi rankku pohjaksi, perusteellinen kunnostus, sinkitys raamist alkaen, AC + lämmitettävä tuulilasi sekä muut vermeet. Tommonen pata ja tomaatti ni about reilul kahelkympil olis hyvä ja yksilöllinen auto pitkäks aikaa. Eihän sil hintaa kummostakaan muutakaan kinneriä saa. Se tarttis taas vaan sit taas ajaa loppuun et tulee rahalle ja työlle vastinetta.

Tapsa

- - 33" on aikuisten oikeesti 838,2mm - -

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
International 453 hajotuskuvat Arska-tehtaalta Tekniikka & Jutustelu 1 15.05.2008 20:12
M: International Scoutt II Traveler O/M/V Ajoneuvot 2 17.03.2008 18:02
International Scout Kataja Tekniikka & Jutustelu 33 13.10.2007 16:00


Sivu luotu: 23:45 (GMT +2).