![]() |
![]() |
|
O/M/V Muut Kaikki edellisiin alueisiin sopimattomat osto-/myynti-/vaihtoilmoitukset tänne osastolle. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() peltisiä hyllynkannattimiaOstettu noo...ostin erän wanhaa perus peltihyllyä talliin, ja nyt uupuu kannattimia noin 150 kpl malli on sellainen hölmön Hoo kirjaimen kaltainen, voin kuvata ja mitata muistaessani, ehkä GWS tai Kasten yhteensopiva, koko about 30 x 20 mm ja ehkä millistä peltiä jos omaat ko kikkareita, tai tiedät mistä löytyy, kerro mullekin... ja pieni kiirekin olis... o4o 728 27 26 Pekka Ostettu
- Levannon We(l)ho - Viimeksi muokannut pee : 10.09.2011 19:03 |
|
||||
|
||||
![]()
pistä kuva.
katson voinko auttaa.
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]()
ei ole nuin isoja, varastolla pitäs olla pienempiä vastaavia.
laitan itse sulle kuvan kännyllä kun menen huomenna varastolle.
mä yritän viä ![]() ![]() Viimeksi muokannut porro1 : 08.09.2011 21:48 Perustelu: korjaus |
|
||||
|
||||
![]()
pistin kuvan tuleen kännyllä.
|
|||
|
|||
![]()
Muutama vuosi sitten koitettiin ettiä noita firman hyllyihin, muttei saanut mistään. Oulussa sellanen liike ku oulun yrityskalusto meinasi, ettei niitä saakkaan enää mistään ku valmistus lopetettu. Muutama kappale sillon ois niiltä löytynyt.
|
||||
|
||||
![]()
Jep, näitä löytyi uustuotantona ja löytyy lisääkin jos joku tarvii, 0,30 € kpl + alv
Kiitos kaikille ![]() p.s. Myös noin 120 muuta mallia vastaavia saatavilla... jos tarvii niin privana voip kysyä
|
|||
|
|||
![]()
Hei
Minäkin tarvitsisin noita muutaman... Mistä sait ne? Kiitos tiedosta etukäteen. T. Timo |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M:Peltisiä varasto hyllyjä | tapsa4x4 | O/M/V Muut | 4 | 23.09.2007 22:46 |
O: g-mersun orkkis aluvanne tai kierros peltisiä.. | Sili | O/M/V Renkaat ja vanteet | 0 | 13.03.2006 13:31 |