![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() Meninköhän retkuun saksalaisessa nettikaupassa?Onko kukaan asioinut tämmöisessä, ilmeisesti erilaisia jäännöseriä kauppaavassa nettikaupassa? http://www.car-parts-schnaeppchenshop.de/ Sivut vaikuttaa mielestäni asiallisilta eikä google löytänyt mitään sanottavaa. Maksu tilille arvelutti, mutta päätin ottaa noin 100 euron riskin. Sieltä vastattiin vielä sähköpostiin kun kysyin joko summa on tullut tilille ja luvattiin ilmoittaa kun paketti lähtee. Se oli 22. marraskuuta. Kaksi kertaa olen sen jälkeen kysynyt, onko joku ongelma kun tavara ei lähde, tilaus "pending". Vastausta ei ole tullut. Tavaraa kuitenkin sivujen mukaan olisi hyllyssä. En ole vielä yrittänyt soittaa kun ollut päiväsaikaan kiireenpoikasta, mutta kohta varmaan onnistuu. Onko Saksassa joku kuluttajasuojaelin tms. jonne voi itkeä jos tämä ei etene tarkoitetulla tavalla?
__________________________________________________ __________________________________________________ ________ Viimeksi muokannut HiluxMan : 14.12.2011 20:18 |
|
||||
|
||||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Jälkiviisaus...
Mutta pistämpä uusien harrastajien tulevaisuutta varten;
Itse olen aina yrittänyt ostaa (luottokortilla) paypal:n kautta. Itselläni pieni ongelma yhden jenkki putiikin kanssa,(ostin crystal- etuvilkut, mutta toimittivat oem-style) ja asiaa täpinöitiin, ja yht`äkkiä he eivät ymmästäneet minun englantia ollenkaan (no, se sinäänsä ei suuri ihme ![]() Viimmeksi pyytivät SUOMEKSI että pyytäisin jonkun avuksi englannin kirjoittamiseen!!!!!!!!! No, yks 30-kymppinen opettaja ( harrastaja) käänsi minun sähköpostin, ja yks viittä vaille DI oikoluki, ja vieläkään ei kelvannut! No, tuolla jenkit onnistu vetkuttelemaan yli luottokortin "turva-ajan" mutta 43 vrk maksusta tein rekkulan paypal:iin, ja vaadin maksamaani summaa, homma eteni suurin piirtein näin: 1 vrk Paypal vastaanottanut rek... 2vrk paypal pyytänyt myyjältä.... ja parin viikon kuluttua kiirehdin; ja annoin riidan paypallin käsiin (ja kääntelin ja yritin ymmärtää kysymyksiä... ja ilmoitin että n.2/3 kauppahinnasta haluan takaisin!) ja 2 vrk edellisestä tuli ilmoitus että alkuperäinen kauppahinta (ei 2/3 kuten lupasin) olisi tulossa paypal tilille! olikohan paypal sveitsiläisten vai kenen maksuvälitys; mutta jokatapauksessa vaikuttaa että jenkit ei ymmärrä noita paypal-immeisiä yhtään paremmin! Mutta loppupelissä nuo toimittaja E ja Vee ja O ja SPORT ei varmaan myy minulle mitään, mutta oranssit etuvilkut lieventää tuskaa (50e ja varmaan 10 tuntia talkoita, ja vielä ne minun tekemät puolin ja toisin, ei pääse edes 1! e tuntihintaan) Siis! 1 maksa luottokortilla, ja jos romut ei tule, niin yhteys pankkiin n.30vrk 2. Paypal, reklamaatioaika oli vissiin 45 vrk, ja jos annat ongelman paypallille, ja myyjä ei ymmärrä, niin paypal Plokkaa ulos! (minun usd edelleenkään ei näy paypal ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus: