![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() Jakkaroiden asennusta..Eli ongelma on seuraavanlainene: Oon rakentamassa Cherokeeta suunnistustouhuja varten ja ne alkuperäset sohvat saa edestä heittää mäkeen. Aattelin tempasta tilalle sellaset Racers Plasen muovikaukalot (vai onko ihan kamalat istua 24h putkeen?). Se mikä tästä tekee mielenkiintoisen on et auto on kolme ovinen. Saako kippisysteemin tehä itse penkin jalustaan? Ja kuinka toteuttas monipistevöiden kiinnityksen siten et sinne takapenkille olis teoriassa mahdollista kulkea? Kuvat olis kivoja varsinkin vöiden asennuksesta.
|
|||
|
|||
![]()
Lukaseppa säännöt läpi ja jos ei ole rajoitettu penkkien kiinnitystä niin tee niinku parhaaksi näet.
Itte en jaksa nyt ruveta tavaamaan...kaljan juonti kesken ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Suunnistussäännöt ei kerro kuinka penkit pitää kiinnittää. Itse pysyisin kaukana noista muovikaukaloista.
|
|
||||
|
||||
![]()
Onhan siinä jo vakiona monipistevyöt ja ne ovat kuitenkin helpoimmat käyttää, varsinkin suunnistushommassa. Nelipistevöitä on melko mahdoton asentaa, jos takapenkki pitäis jäädä käyttöön, tai edes takana olis naama menosuuntaan yksi istuin. Nelipistevöissä pitäis olkavöiden olla suurinpiirtein vaakatasossa hartioiden korkeudella, joka kyllä tekee takapenkille menemisen aika akrobatiaksi.
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Intercooler asennusta | Nerd-O | Tekniikka & Jutustelu | 81 | 21.10.2012 03:58 |
eberi asennusta | oskari4x4 | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 26.11.2007 09:25 |
Keskuslukituksen asennusta... | puuhapate | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 08.05.2007 20:16 |
ARB:n asennusta lj:hin | make-lj | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 13.11.2006 02:01 |
perän asennusta | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 11.07.2004 22:27 |