![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() Kyytiä Jyväskylään???Nyt olis kyytitarvetta valoraudalle, ja kahelle astinlaudalle Jyväskylään. Kamat lähtis Metsämaan suuunnasta liikkeelle, tai jostain sovitusta kohteesta. Saa viedä myös Sodankylään asti, jos sopii reitin varrelle... Nyt sit vaan soittoa kehiin, O5OO-11O11O.
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
||||
|
||||
![]() Kyytiä Jyväskylään???Lainaus:
![]() ![]() ![]()
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot Viimeksi muokannut Rompe1 : 12.10.2011 22:10 |
|
||||
|
||||
![]()
Seinäjoelta Jyväskylään maanantaina, jos tavaroille löytyy kyyti näille nurkille asti viikonlopun aikana, niin voin jeesata kuskailus.
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
||||
|
||||
![]()
Tää homma on hoidossa...
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostettu Kyytiä Patrollille. | Jesmender | O/M/V Muut | 2 | 21.02.2011 18:52 |
Kyytiä Seinäjoelle? | awd | Chit-Chat | 0 | 16.12.2010 08:01 |
Kyytiä Raajärvelle | samisami | Tapahtumat | 1 | 20.06.2007 20:31 |
Kyytiä Raajärvelle | Joske | Tapahtumat | 3 | 15.06.2007 13:55 |
Kyytiä? | Tumi | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 03.08.2003 20:04 |