![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
|||
|
|||
![]() Toyota Corollassa vm 87 kova tyhjäkäynti???Mikähän mahtaa olla vikana, kun Corolla käy silleen niin kuin ryyppypäällä ja ei taida 1200 laskea ollenkaan. Yleensä käy sitäkin kovemmin. Mistä päin pitäisi vikaa etiskella ja kilometrejä 200tkm vasta
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Voisiko olla mahdollista
Oletko varma että ei automaattiryyppy jää päälle?
|
#3
|
|||
|
|||
![]() Niin kyllä..
Sitä automaatti ryyppyä iteki lähtisin ekaks tutkimaan koska itellä oli joskus 88vm corollii kaks kappalet
![]() ![]() |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Vahapatruuna vaihtoon.
|
#5
|
|||
|
|||
![]()
En ole tehnyt sille mitään vielä, kun ajellut vaan ja 7 litraa vie maantieajossa, vahapatruuna, mikäs se sitten mahtaa olla.
|
#6
|
|||
|
|||
![]()
niin juu, kyllä sitä mieltä olen että ryyppu siellä päällä on ja oikeastaan kun kesällä tämän helmen ostin, niin ehkä jo silloin kävi hieman kovin aina , mutta nyt jo liian kovin ja liian kauan
|
#7
|
||||
|
||||
![]()
Eipä taida pystyä vahapatruunaa vaihtamaan pelkästään. Jos ryyppy on sökö niin ainoo vaihtoehto on uusi ryyppy ja se maksaa. niin ja täähän oli siihen 1,3 12v koneeseen, 1,6 koneesta en tiedä kun mulla on ollu vaan noita pienempiä. tommonen kaasari. ryyppy eli kompensaattori tuolla oikealla ylhäällä. Jos kuva menee mustaksi avaa uudessa välilehdessä niin pitäis näkyä.
|
#8
|
||||
|
||||
![]()
Uusi ryyppy kilpukka vahapatruunoineen kaasarin kylkeen. Seuraavaksi se alkaa kastelemaan tulppia, tai ei lähde kylmällä enää käymään. Ton ikäisessä korollassa on varmaan toinen tai kolmas vahapatruuna jo menossa...
|
#9
|
|||
|
|||
![]()
vaidoin tuohon kotteroon ensin nyt sitten termostaatin, kun viisari ole melko alhaalla jatkuvasti ja nyt kierrokset sitten siinä 800-900 kieppeillä mutta täytyy viikolla parmmin seurailla, että oliko syy tosiaan tässä. Termostaatti oli toyotan oma 11/86 numeroilla ja siinä oli kumitiiviste siellä josta sitten päästää kunnolla läpi mutta se kumi sitten osittain jo rikki, voiko olla jopa alkuperäinen. taitaisi tuollainen ryyppyhässäkkä olla uutena kallis, toisaalta kun auto muuten lähes uutta vastaava, niin kyllähän siihen hieman kannattaa tarvittaessa sijoittaa, kuitenkin halpaa ajoa, vaikkei autolla kuin käyttöarvo, kiitos kuvasta ja muistakin vinkeistä.
|
#10
|
||||
|
||||
![]()
Tais tuo kompensaattori olla ainakin jotain 200€ jos en väärin muista mutta jos kaara on ihan helmi niin mikäs siinä eikun uutta osaa vaan.
|
#11
|
|||
|
|||
![]()
Käytiin Corollan kanssa vähän opetusajoa. Tytär sai harjoitella kolmatta kertaa ja kyllä termostaatin vaihto teki sen, että alle 1000 , jopa taisi olla 650 . Näinko tämä sitten korjaantui ainakin tässä vaiheessa ja varoiksi voisin jo kysellä, että mitä se kompensaattori liikkeessä nykyään maksaa. Melmihän tämä Corolla on melkein ja tuo 200e osan hinnasta on hieman reili 50% auton hinnasta :-) , mielesetäni ei olisi 200e paha, vaikka suhteessa ihan tosi syvältä.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M:KOVA:n avoharja | kristian | O/M/V Muut | 1 | 25.07.2007 14:35 |
Corollassa korkeampi maavara ??? | Ex_inkkari | Chit-Chat | 44 | 18.06.2006 23:33 |
M: kova luu B-20 tekniikka | MK | O/M/V Muut | 3 | 02.01.2005 22:03 |
Kova kate | Intiaani_Chief | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 23.05.2004 19:01 |
M:SJ 410 Avo/kova | O/M/V Muut | 0 | 30.11.2003 18:52 |