Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 31.07.2009, 10:30
Cental73 Cental73 ei ole kirjautuneena
Veteraani++

Rekisteröitynyt: 12.05.04
Sijainti: Jokela, Tuusula
Perusasetus

tu

ve

Viimeksi muokannut Cental73 : 27.12.2009 19:12
Vastaa lainaten
Vanha 31.07.2009, 17:22
Eskimo Eskimo ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen

Rekisteröitynyt: 06.10.03
Sijainti: Kajjjaani, .
Perusasetus

"Muutaman" tyypin täältä tunnen mutta ihan outo nimi.

Laitetaanko hakuun
Vanha 31.07.2009, 19:57
Veteraani++

Perusasetus

ei tartte, jätin ostamatta tuotteen kun haiskahti huijaukselta.
Vastaa lainaten
Vanha 31.07.2009, 20:17
Rotta-Racing:n Avatar
Rotta-Racing Rotta-Racing ei ole kirjautuneena
Veteraani++

Rekisteröitynyt: 20.10.07
Sijainti: Evitskog
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Cental73 Näytä viesti
veijaria nimeltä Antti Pätsi tai Antti-Matti Pätsi?
Onkos sama kaveri
http://fi-fi.facebook.com/antti.patsi
Vanha 31.07.2009, 20:46
Veteraani++

Perusasetus

vaikea sanoa, kun en ole nähnyt. Epäilen ettei, tyypin pitäisi olla vanhempi. Kuulemma vaimo matkahuollossa töissä... alkoi vaan epäilyttään kun myynti-ilmoituksen lankanumero ei ollut käytössä ja tuote halpa. Sähköpostilla vastattiin että vahingossa tuli laitettua vanha numero ilmoitukseen. Päivitetty uusinumerokaan ei vastannut, kuulemma oli akku loppu kotipuhelimesta. Rahat olisi pitänyt maksaa etukäteen, aiempi ostelija kun oli jättänyt paketin hakematta matkahuollosta, niin haluaisi varmistua kaupasta. en suostunut. Sitten olisi riittänyt puolet. En suostunut, vaan halusin uotteen matkahuoltoon jossa virkailijan kanssa olisi katsottu/avattu paketti jotta onko sisällä mitä piti, jo on niin kaikkihan n selvää ja rahat siis tilittyisi hänelle. Jos sisältö jotain muuta, pakkaus lähtisi sen sisliän tien takas ilman lunastusta. Jäipi kaupat tekemättä.
Vastaa lainaten
Vanha 01.08.2009, 20:13
Rekisteröimätön
Guest

Perusasetus

pätsi

ton niminen kulkukauppias oli noilla main noin 60 vuot sitten
Vastaa lainaten
Vanha 27.08.2009, 14:51
Rekisteröimätön
Guest

Perusasetus

Varokaa näitä Antti Pätsejä ja muita satuolentoja. Nää "roolipelaajat" sepittelee niin mielikuvituksellisia tarinoita, että luulis rahkeet riittävän ihan teatterikorkeeseen asti. Ko. Pätsin kanssa hieroin matkapuhelinkauppoja myös, heppu on ilmeinen kusettaja.
Vikkinä: Tarkistakaa aina että ilm. puhelinnumerot ja osoitteet on käytössä ja todellisia. Älkää tehkö tilisiirtoja etukäteen. Varmistakaa matkahuollossa / postissa, että paketin sisältö on sitä mitä on sovittu. Kaupanteko on turvallisinta suorittaa naamatusten. t. nimim. Kerran kusetettu
Vastaa lainaten
Vanha 27.08.2009, 16:17
juksa:n Avatar
juksa juksa ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++

Rekisteröitynyt: 24.02.06
Sijainti: häme, Finland.
Perusasetus

kannattaa ostaa tältä halvat kp:t

http://www.nettimarkkina.com/668717
http://www.nettimarkkina.com/668220
http://kaksplus.nettimarkkina.com/660899
paljos näitä saa laittaa
Vastaa lainaten
Vanha 27.08.2009, 19:52
Rekisteröimätön
Guest

Angry

Arvatkaa vaan, että vaikuttaako tuo tyyppi Kainuussa? Hommahan perustuu just siihen, että asutaan mukamas niin korvessa, että pitää käyttää matkahuoltoa tai itellaa ja rahat tilille etukäteen, tietenkin! Todennäköisesti tää kelmi majailee jossakin pääkaupunkiseudulla. Olishan se hyvä saada vihellettyä peli poikki, mutta tällaset keskoset vaihtavat vaan tunnuksia ja pankkiyhteyksiä ja homma jatkuu. Aikoinaan tein vastaavasta tyypistä rikosilmoituksen ja selvis, että huijaustapauksia oli kymmenittäin. Heppu istui rötöksistään pinen kakun ja vapauduttuaan jatkoi taas valitsemallaan uralla.
Vastaa lainaten
Vanha 28.08.2009, 06:02
Veteraani++

Perusasetus

ainakin numerotiedustelun perusteella löytyy tuon niminen kaveri juuri noilta kulmin. Mutta kännynumero on jonkin insinööritoimiston nimissä, (käyttäjänä tosin A.P)
Vastaa lainaten
Vanha 29.08.2009, 09:22
Rekisteröimätön
Guest

Perusasetus

Tilitietojen perusteella tää kelmi majailee Oulussa. Tietääkö kukaan tarkempaa osoitetta? Vois käydä vaikka moikkaamassa kaveria.
Vastaa lainaten
Vanha 31.08.2009, 21:31
Rotta-Racing:n Avatar
Rotta-Racing Rotta-Racing ei ole kirjautuneena
Veteraani++

Rekisteröitynyt: 20.10.07
Sijainti: Evitskog
Perusasetus

http://www.ip-adress.com/trace_email/#result

Tuon avulla sitten seuraatte sitä sähköpostiosoitetta
Vanha 01.09.2009, 12:50
Rekisteröimätön
Guest

Perusasetus

pätsi

Joo, elikkä olin joutua tän kyseisen veijarin huijauksen kohteeksi. Sama laulu, vaimo matkahuollossa töissä.. Lopuksi kaveri väitti lähettäneensä paketin postin kautta, ja vaati tekemään tilinsiirtoa. Ja kun kysyin paketin seurantanumeroa, meinasi "antti" että saan seurantanumeron kun olen maksanut paketin hänen tililleen.
Aikaisemmin tämä kyseinen kaveri on huijannut rahaa ihmisiltä nimellä "juho koski".. Olkaahan ihmiset varovaisia.
Vastaa lainaten
Vanha 01.09.2009, 13:18
Kartse1 Kartse1 ei ole kirjautuneena
Veteraani

Rekisteröitynyt: 09.07.06
Sijainti: Ylöjärven Kuru, Finland.
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rotta-Racing Näytä viesti
http://www.ip-adress.com/trace_email/#result

Tuon avulla sitten seuraatte sitä sähköpostiosoitetta

Tuon avulla ei näe kuin sen operaattorin lähimmän keskuksen sijainnin, eli todellinen kotiosoite jääpi saamatta.

Oma IP-osoite näkyy olevan Treen keskustassa, pitkästi yli 20km pielessä ja väärässä kylässäkin vielä...
Vastaa lainaten
Vanha 02.09.2009, 17:40
MRSA:n Avatar
MRSA MRSA ei ole kirjautuneena
Aloittelija

Rekisteröitynyt: 16.04.09
Sijainti: Päijät-Häme
Perusasetus

Osoite löytyy, tiedustelut yv:llä.
Oulussa asuu.

Viimeksi muokannut MRSA : 15.09.2009 17:49
Vastaa lainaten
Vanha 17.09.2009, 15:24
Rekisteröimätön
Guest

Unhappy

PÄTSI

Lainaus:
veijaria nimeltä Antti Pätsi tai Antti-Matti Pätsi?
Yritti mua kans kusettaa pleikkari kolmosella, no turvalaskua kun ehdotin, niin yhteydenpito loppui.
Vastaa lainaten
Vanha 17.09.2009, 17:05
Luigi81 Luigi81 ei ole kirjautuneena
Konkari

Rekisteröitynyt: 19.12.06
Sijainti: Tammela, .
Perusasetus

Harmittavinta näissä on kun varastavat toisten nimen ja joskus koko identiteetinkin... siinä sitten on lauma "kusetettuja" väärän oven takana...
Vanha 07.10.2009, 11:28
Rekisteröimätön
Guest

Perusasetus

Antti Pätsi

Sama mies käyttää välillä myös nimeä Jani-Matti Koski ja asuu Oulussa Menninkäisentie 3aB24
90550 Oulu
Vastaa lainaten
Vanha 14.10.2009, 07:20
MRSA:n Avatar
MRSA MRSA ei ole kirjautuneena
Aloittelija

Rekisteröitynyt: 16.04.09
Sijainti: Päijät-Häme
Perusasetus

Ettei Antti itse nyt yritä johtaa offimiehiä harhaan. Osoite ei ole oikein.
Vastaa lainaten
Vanha 14.10.2009, 18:36
Rekisteröimätön
Guest

Perusasetus

antti

saman niminen tyyppi oli vajaa kymmenen vuotta sitten luokkakaverina pudasjärvellä. Ei mitää tietoa onko tekemistä tämän jutun kans mutta tuli vaan mieleen että kaveri oli kova valehtelemaan ja mm koitti myydä itse polttamiaan cd-levyjä koulussa.
Vastaa lainaten
Vanha 22.10.2009, 04:39
Rekisteröimätön
Guest

Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja APatsi Näytä viesti
Terveisiä täältä pohjosesta vähä huonommilla fiiliksillä.

Eilen pääsin putkasta pois syyttömänä.
Tosiasiahan on että mun nimeä on käytetty väärin ja tästä on saatetettu näiollen oikea henkilö mun kuulustelun perusteella etsintäkuulutukseen.
Tässä on käynyt niin että mun tilistä on ilmeisesti kaksoiskortti tai jotain vastaavaa ja siihen on tullut tunnusluku millä on pystytty nostamaan rahaa.
Löydätte varmasti juttua Koski Juho nimellä joka on mun tuttu ollu jo pienestä pitäen.
Kyseinen henkilö on siis tällä hetkellä haussa, ja toivottavasti tunnustaa teot, tai sillo mulla lähteepi koulutukselta kaikki hyöty ja elämä on aika hukassa (merkonomi)
Tosiaanki itselle eilen poliisit nappasi kyytiin ja totesi että mulla on 5 etsintäkuulutusta ja 17 petos epäilyä, yhtäkään en ole tehnyt.

-Antti

Kun kerran olet viitsinyt rekisteröityä palstalle syyttömyyttäsi vannomaan, niin tottahan toki tulet rehtinä ja reippana katkaisemaan huhuilta siivet, lataamalla lähitulevaisuudessa palstalle kuvan uunituoreesta syyttämättäjättämispäätöksestä, tai oikeuden antamasta vapauttavasta tuomiosta?
Vastaa lainaten
Vanha 22.10.2009, 18:40
Veteraani++

Perusasetus

mulla pitäis olla tallessa kaikki meilit mitä tuli läheteltyä/vastaan otettua aikoinaan. Kai sieltä ip osoitteet saa kaivettua esille viranomaiset mistä mitäkin tullut/mennyt, ja kenelle mailiosoite on rekisteröity?

onneksi nenäni kykeni haistamaan palaneen käryn, kerrast opin.
'

ja mm tuolta löytyy koski juttuja:

http://www.taloussanomat.fi/keskuste...et=20#comments

Viimeksi muokannut Cental73 : 22.10.2009 18:49
Vastaa lainaten
Vanha 23.10.2009, 12:18
Rekisteröimätön
Guest

Perusasetus

Lainaus:
mulla pitäis olla tallessa kaikki meilit mitä tuli läheteltyä/vastaan otettua aikoinaan. Kai sieltä ip osoitteet saa kaivettua esille viranomaiset mistä mitäkin tullut/mennyt, ja kenelle mailiosoite on rekisteröity?

onneksi nenäni kykeni haistamaan palaneen käryn, kerrast opin.
'

ja mm tuolta löytyy koski juttuja:

http://www.taloussanomat.fi/keskuste...et=20#comments
Noh, tässä nyt tulee lisää paskaa niskaan ku tällä henkilöllä on ilmeisesti vieläki mun tilinumero ja kaikki millä pääsee käsiksi, tuli lisää 600e pikavippilaskuja jne. tänään lähen rikosilmotusta tekemään. Toivottavasti tästä nyt pääsee jotenki yli ilman että tulee kuluja lisää, ei oikeen opiskelijan budjettiin sovi nää.

-Antti
Vastaa lainaten
Vanha 10.11.2009, 11:52
Rekisteröimätön
Guest

Perusasetus

Itse tein kesällä kauppaa kyseisen huijarin kanssa, tyhmyyksissäni suostuin maksamaan kaupasta puolet etukäteen... Loppu on historiaa, rikosilmoituksen tehdessäni(kesäkuu 2009) oli kaverilla jo monta syytettä alla sekä aikaisempia tuomioitakin.. Jos siis tosiaan väität että joku käyttää nimeäsi ja tiliäsi väärin niin mikset ole kuolettanut tiliäsi ym??
Vastaa lainaten
Vanha 13.11.2009, 12:08
APatsi APatsi ei ole kirjautuneena
Tulokas

Rekisteröitynyt: 21.10.09
Sijainti: Pohjoinen
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön Näytä viesti
Itse tein kesällä kauppaa kyseisen huijarin kanssa, tyhmyyksissäni suostuin maksamaan kaupasta puolet etukäteen... Loppu on historiaa, rikosilmoituksen tehdessäni(kesäkuu 2009) oli kaverilla jo monta syytettä alla sekä aikaisempia tuomioitakin.. Jos siis tosiaan väität että joku käyttää nimeäsi ja tiliäsi väärin niin mikset ole kuolettanut tiliäsi ym??
Koska olen tuntenut kyseisen henkilön n. 10v ja oletin ystäväksi, itsellähä ei ollu verkkopankki tunnuksia tällä välin enkä niitä ole tarvinnut koska ei ole vakituisia tuloja tuolle tilille.
Nyt on tili jäädytettynä ja ''kaveri'' linnassa ja odottelen tässä että pääsee käräjille selvittämään.
Kaikki tähän mennessä tehdyt syytteet oon jo sanonut poliisille oman kantani asiaan ja toivotaan että oikea syyllinen selviää.

ps. aijemmat viestit poistin erinäisistä syistä, voitte ehkä arvata miksi..
Vastaa lainaten
Vastaus

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Dieselpaja Tampereen suunnalta terhakas Tekniikka & Jutustelu 4 16.01.2009 21:44
Kukaan tulossa Salon suunnalta Nordiciin?? Jare Chit-Chat 5 07.09.2008 21:14
Tunteeko kukaan 40-luvun rakennustekniikkaa? Nerd-O Chit-Chat 16 15.04.2008 23:08
UAZ, tunteeko joku? sepi Tekniikka & Jutustelu 11 26.10.2006 21:14
Kyytiä tarjolla Oulu-Kajaani Joensuu ja takaisin Rak O/M/V Muut 0 22.04.2006 18:05

Sivu luotu: 00:01 (GMT +2).