Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 21.07.2017, 20:43
HiluxMan:n Avatar
HiluxMan HiluxMan ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 13.08.03
Sijainti: Petäjävesi, Finland.
Viestit: 926
Perusasetus

Voiko viallinen CV-akseli täristää rattia


Subaru Outbackin toisen etuvetoakselin sisempi suojakumi oli hajonnut. Ajossa ei huomannut mitään, ei täristänyt motarillakaan.

No otin koko akselin irti, putsasin nivelen harmaasta rasvasta, nivel oli helppo avata ja laitoin uudet rasvat ja uuden suojakumin ja paikoilleen.

Noin 100-105 vauhdissa alkaa täristämään rattia kun on ajanut sitä vauhtia pari kolme kilometriä. Jos pysähtyy ja lähtee uudelleen liikkeelle, sama juttu taas. Ja ei lopu ennenkuin hidastaa alle sataseen.

Tarkistin, ettei vanteesta ole irronnut tasapainotuspaloja, ei ole. Puhdistin vanteen ja jarrulevyn vastepinnat. Ei auta.

Mielestäni kasasin nivelen samalla tavalla kuin se oli. Ei sitä väärin taida saada edes kasaan. Kaikki pultit on tiukalla ja pyörän kulman säädön epäkeskopultti iskarivarressa samassa asennossa kuin ennen purkua.

Mitäs nyt, paitsi uuden akselin tilaaminen?

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
J and R CV joints Eskimo Linkit 1 15.03.2012 19:25
Ostetaan luisin keskiöön rattia mauno O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 04.05.2009 20:04
HJ täristää rattia neliveto päällä samid Tekniikka & Jutustelu 1 24.01.2008 13:42
M kuppipenkki, pari rattia O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 8 22.03.2006 07:54
Uaziin rattia vaihtamassa Kupla Tekniikka & Jutustelu 1 22.03.2004 11:44


Sivu luotu: 15:34 (GMT +2).