![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
|||
|
|||
![]() BJ40:n kone kasattu väärin??Moi, Koneesta paloi 10tunnin ajon jälkeen 3:n ja 4:n kk.laakerit, 3:n pahemmin (kampura hiomolle). Rk-laakereista jakopäätä lähin laakeri myös osittain sulanut. Konetta purkaessani ihmettelin munerointia ja nuolia rk-laakerin kansissa, No:1 oli vauhtipyörän vieressä ja vastaavasti No:5 jakopään vieressä. Kuulisi(ko) numeroinnin alkavan jakopäästä lukien ykkösellä, eikä V.pyörästä lukien?? ![]()
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Kyllä noissa koneissa 1 on aina edessä, eli jakopäästä lähdetään.
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
Pystyykö siinä sotkemaan ekan ja vikan?? Kaikissa koneissa ei pysty, koska takalaakeripukki on samalla stefanpidin!!
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
Missä laakeripukissa on päittäiset tuossa koneessa?
Helposti liuskat leikkaavat, jos on menty laakerikannet sekoittamaan.
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Ohjaava laakeri 3:ssa, eli koneen keskellä. Stefanpidin erillisessä alumiinilaipassa vp-päässä ja jakopääkopassa.
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
ehkä OT: mutta kiertokangissakin vissiin on suunta merkattu
__________________
- Levannon We(l)ho - |
#7
|
||||
|
||||
![]()
tarkista öljy pumpun toiminta/kunto ettei mene uudestaan ja kannattaa kampurasta porata ne tulpat auki ja putsata joka kanava ja tehdä jengat niihin/kuusio kolo tulpat lukkoliimalla niihin jää aina paskaa jos niitä ei avaa lähtee kama liikkeelle ja pian on taas liuskat jumissa
|
#8
|
|||
|
|||
![]()
Öljypumppu tarkastettu, kunnossa oli. Kampuran kanavat täytyy tutkia, ja porataan auki. olisko kellään kahta kk:a myytävänä, olivat 6/100mm soikeat ja sinistyneet?
|
#9
|
||||
|
||||
![]()
Kannattaa harkita kampura linjan tarkastusta ihan vaan siksi kun runkolaakeri linja on linjaporattu ja nyt kun sinne vedetään väkisin väärät kaulat niin voi olla että joku paikka on hiukan menettänyt muotojaan
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Bj40/42 kone ja laatikko swappia | Bj 40 | Tekniikka & Jutustelu | 25 | 03.08.2011 21:12 |
Ostetaan hjn käytetty niiteillä kasattu kytkinastelma | Jani E | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 6 | 06.03.2010 16:08 |
O: BJ40 kone | O/M/V Muut | 12 | 01.05.2005 19:55 | |
M:BJ40 Kone+loota | SuurSyömäri | O/M/V Muut | 0 | 19.11.2004 08:41 |
m kone bj40 3.0 diesel | O/M/V Muut | 0 | 11.02.2004 19:05 |