![]() |
![]() |
|
O/M/V Ajoneuvot Kaikki kokonaiset ajoneuvot tälle osastolle. Sekä ajokuntoiset, että kokonaisena varaosa-autona myytävät. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() halapa maasturi tai joku 4x4Ostettu tarvetta olisi halvalle maasturille tai joku 4x4 jolla metälle ja ranka mehtään könyäisi ja ei harmittaisi jos tulee ruttuja. ei tarttis olla leimaa mutta se olisi eduksi... hj:hin löytyisi osia itseltäkin ,mutta muutkin käy. ei mielettömiä bensajuopoja kuitenkaan. tarjoa tähän tai yv tai tekstiviestinä. joku noin tonnin/puolentoista hintainen peli käypi.. voi olla halvempikin jos ei kilvissä.. mitä maastokelpoisempi niin sen parempi. itsellä ei kuljetus mahdollisuutta jos on kaukana ja halvaantunut peli kysessä...O5O-5349998 pielavedellä "tarve" homma jäissä.. tuli taloon remonttia... Ostettu
romuautot saunan takana kivirauniolla on kappale suomalaista kansanperinnettä... kaikkeni olen tehny perinteitten vaalimiseksi.. Viimeksi muokannut kami : 31.07.2011 17:08 Perustelu: akuuttikassavaje |
|
||||
|
||||
![]()
Pientä laittoa se vaatii vaan
![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
|||
|
|||
![]()
tässä ois ja lähellä http://www.nettiauto.com/toyota/land-cruiser/4105767
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
romuautot saunan takana kivirauniolla on kappale suomalaista kansanperinnettä... kaikkeni olen tehny perinteitten vaalimiseksi.. Viimeksi muokannut kami : 29.07.2011 22:09 |
|
||||
|
||||
![]() Susuki
Katoppa minun kuvista kommee pikuppi!paljo tarjoot?lähellä on ja kuletus järjestyy!
|
|
||||
|
||||
![]() Susuki
1.5toyota+4wdsusuki+31"!!!
|
|
||||
|
||||
![]()
hehe hiplee laitos. ei ihan sitä mitä haen,mutta mitäs pyydät?
mistäs osista tuo on kasattu tarkemmin? tojotan kone(terselistäkö?) suikan voimansiirto?
|
||||
|
||||
![]()
Tais olla liteacesta moottor ja loota.jakolaatikko,akselit,runko suskaa.hytti ja lava on sitte hiluxin ens vuoden malli...jos sillä 5 satkua sais.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään MB 813 HINURI-80 HALAPA | ORR | O/M/V Ajoneuvot | 33 | 30.08.2013 22:50 |
Ostetaan Neliveto hilux tai läjä, HALAPA.. | Niamola | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 31.10.2009 23:18 |
Joku uimassa??? | POUSA | Linkit | 2 | 09.03.2009 09:03 |
O. Heppakärry, halapa :-) | tonnisata | O/M/V Muut | 0 | 23.05.2006 18:51 |
joku | Maastorauta | Chit-Chat | 3 | 16.07.2005 01:28 |