Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 18.07.2011, 16:55
Rompe1:n Avatar
Rompe1 Rompe1 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 04.12.08
Sijainti: Metsämaa
Viestit: 5.006
Question

Kaksoisreferenssistä asiaa...


Eli onkos jollakulla muulla herännyt kiinnostus lisäkaukovalojen referenssiluvusta? Eli samassa umpiossa on merkinnät 17,5 ja 37,5 niin kumpi onkaan oikea luku, ja millä se sitten todetaan???

__________________
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy
" Si vis pacem, para bellum..."
Rahalla saa, ja maasturilla pääsee...
Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!!
Mitäs tähän sanois Honda-mies???
Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa
Jokivarren VPK
www.facebook.com/junnupaloautot
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 18.07.2011, 17:22
Viipo:n Avatar
Viipo Viipo ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 06.09.06
Sijainti: Joensuu, .
Viestit: 4.183
Perusasetus

Liittyneekö samaan asiaan, kuin se, että uusissa hellan lisäpitkäumpioissa on merkinnät HR ja DR?
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 18.07.2011, 17:37
Bj Andy:n Avatar
Bj Andy Bj Andy ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.09.08
Sijainti: Lemi,land of red potatoes
Viestit: 6.242
Perusasetus

Jaahas!!

Eli tuo DR tarkoittanee sitä että sinne saa laittaa ksenonit laillisesti, jolloin tuo referenssikin on sitten kai korkeampi. Vai hä??
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA
V..tut se mitään heikkoa ole...
Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry.
Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine.

Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa.

Jyrsitään Kantoja.
Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt.
0500-752101/Antsa


Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä

Antsan Tuubi
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 18.07.2011, 17:38
Rompe1:n Avatar
Rompe1 Rompe1 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 04.12.08
Sijainti: Metsämaa
Viestit: 5.006
Thumbs up

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Viipo Näytä viesti
Liittyneekö samaan asiaan, kuin se, että uusissa hellan lisäpitkäumpioissa on merkinnät HR ja DR?
Samaa kamaa juu...

Sen tiijän että ovat molemmille hyväksytty, mutta milläs sen todistat leimakonttorilla sille haalaripukuselle hemmolle, tai sitten tienpäällä virkaintoiselle "Panda-taksin" kuljettajalle?
__________________
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy
" Si vis pacem, para bellum..."
Rahalla saa, ja maasturilla pääsee...
Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!!
Mitäs tähän sanois Honda-mies???
Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa
Jokivarren VPK
www.facebook.com/junnupaloautot
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 18.07.2011, 17:39
Rompe1:n Avatar
Rompe1 Rompe1 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 04.12.08
Sijainti: Metsämaa
Viestit: 5.006
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Bj Andy Näytä viesti
Jaahas!!

Eli tuo DR tarkoittanee sitä että sinne saa laittaa ksenonit laillisesti, jolloin tuo referenssikin on sitten kai korkeampi. Vai hä??
Niin juuri, tarkoittanee! Kukaan vaan ei tunnu asiasta enempää tietävän. Kehä.3:sen sisäpuolelta kun asiaa tiedustelin, niin sanoivat että riippuu teholähteestä.
__________________
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy
" Si vis pacem, para bellum..."
Rahalla saa, ja maasturilla pääsee...
Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!!
Mitäs tähän sanois Honda-mies???
Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa
Jokivarren VPK
www.facebook.com/junnupaloautot
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 18.07.2011, 17:40
Dethlock Dethlock ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 12.06.10
Sijainti: Joensuu
Viestit: 315
Perusasetus

Täällä ekalla kerralla ei ollut mitään ongelmia. En tiedä jäikö luvut huomioimatta vai mikä mutta nyt vuotta myöhemmin inssi tarttui noihin korkeampiin lukuihin. Puhumalla tilanteesta selvittiin vaikka inssi sanoikin että valotehojen mittaus voidaan tehdä jollain aparaatilla.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 18.07.2011, 18:40
Jappi Jappi ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 04.04.08
Sijainti: Puolanka
Viestit: 3.852
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rompe1 Näytä viesti
Niin juuri, tarkoittanee! Kukaan vaan ei tunnu asiasta enempää tietävän. Kehä.3:sen sisäpuolelta kun asiaa tiedustelin, niin sanoivat että riippuu teholähteestä.
Siis eikö laseissa ole HR ja/tai DR merkintää?
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 19.07.2011, 09:50
Bj Andy:n Avatar
Bj Andy Bj Andy ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.09.08
Sijainti: Lemi,land of red potatoes
Viestit: 6.242
Perusasetus

Ja jos ja kun sinne työntää ne ksenonit niin ne on sitten kytkettävä niin että pitkillä ei omat pitkät syty ja lyhkäset jää rinnalle palamaan.
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA
V..tut se mitään heikkoa ole...
Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry.
Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine.

Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa.

Jyrsitään Kantoja.
Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt.
0500-752101/Antsa


Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä

Antsan Tuubi
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 19.07.2011, 20:20
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.058
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rompe1 Näytä viesti
Sen tiijän että ovat molemmille hyväksytty, mutta milläs sen todistat leimakonttorilla sille haalaripukuselle hemmolle, tai sitten tienpäällä virkaintoiselle "Panda-taksin" kuljettajalle?
DR merkinnän vieressä 37.5, HR merkinnän vieressä 17.5. Eli sama lasi käy alkup. xenon-heijastimen päälle ja myös halogeenin. Se että kummatko siellä alunperin on sisällä ja kummallekko heijastin on tehty, selviää ehkä vasta umpion taustasta sisäpuolen tarroista. Alkuperäisen xenon-valon polttimon kantahan on (kai) erilainen.

Mut mun ymmärryksen mukaan xenoneille käytetään xenonin vieressä olevaa referenssimerkintää ja halogeenille omaansa. Simple.
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 20.07.2011, 19:05
-Captain-:n Avatar
-Captain- -Captain- ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 20.10.06
Sijainti: Imatra, Finland.
Viestit: 1.191
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Bj Andy Näytä viesti
Ja jos ja kun sinne työntää ne ksenonit niin ne on sitten kytkettävä niin että pitkillä ei omat pitkät syty ja lyhkäset jää rinnalle palamaan.
täähän riippuu auton omien valojen referenssistä.. omas LJ:s on 12.5 tuikut ni saa olla laillisesti noi xenon sarjalla varustetut hellat keulalla eikä tuu ku 100 yhteensä..
__________________
Chevrolet Avalanche 8.1 Vortec 4x4
Audi A6 C7 3.0TDI QUATTRO
SUZUKI KING QUAD 4x4 750 -09 varustettuna LITEFOOT telasarjalla
-Dodge Ramcharger (offi-projekti)
-Nissan Patrol SOA vm-88
-Scania 92RML vm-87 EX-Autokoulu "MC DONALDS"
+liuta muita harraste ajoneuvoja

WUOKSI OFFROAD
Vastaa lainaten
  #11  
Vanha 21.07.2011, 09:29
Rompe1:n Avatar
Rompe1 Rompe1 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 04.12.08
Sijainti: Metsämaa
Viestit: 5.006
Talking

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -MaTTi- Näytä viesti
DR merkinnän vieressä 37.5, HR merkinnän vieressä 17.5. Eli sama lasi käy alkup. xenon-heijastimen päälle ja myös halogeenin. Se että kummatko siellä alunperin on sisällä ja kummallekko heijastin on tehty, selviää ehkä vasta umpion taustasta sisäpuolen tarroista. Alkuperäisen xenon-valon polttimon kantahan on (kai) erilainen.

Mut mun ymmärryksen mukaan xenoneille käytetään xenonin vieressä olevaa referenssimerkintää ja halogeenille omaansa. Simple.
Oliskin niin simple.... Luvut kun on peräkkäin, ettei niitä voi sillain ihan tulkita... Löytyy merkinnät DR ja HR, sit kaikkee sepustust, ja sit 17,5 ja 37,5.
Tolla logiikalla neet menis just päinvastoin nootluvut... Ja on alkuperäset kseenonit!
__________________
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy
" Si vis pacem, para bellum..."
Rahalla saa, ja maasturilla pääsee...
Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!!
Mitäs tähän sanois Honda-mies???
Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa
Jokivarren VPK
www.facebook.com/junnupaloautot
Vastaa lainaten
  #12  
Vanha 21.07.2011, 11:50
Heguli:n Avatar
Heguli Heguli ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 22.06.06
Sijainti: Espoo / Suomusjärvi
Viestit: 7.321
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rompe1 Näytä viesti
Oliskin niin simple.... Luvut kun on peräkkäin, ettei niitä voi sillain ihan tulkita... Löytyy merkinnät DR ja HR, sit kaikkee sepustust, ja sit 17,5 ja 37,5.
Tolla logiikalla neet menis just päinvastoin nootluvut... Ja on alkuperäset kseenonit!
Noista ksenoneista en mitään tiedä mutta eikös niiden valokuvio nimenomaan ole hyvinkin leveä, eli referenssiluvun pitäisi olla pieni ? Eli siis 17,5 ksenoneille ja 37,5 halogeeneille......
__________________
Tumpula Racing Team
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Bj asiaa autotohtori Tekniikka & Jutustelu 3 16.04.2011 19:20
hj asiaa k81 Tekniikka & Jutustelu 2 23.03.2008 00:12
Rengaskoko asiaa. jansku Tekniikka & Jutustelu 1 21.11.2005 18:56
Uaz asiaa... samisami2 Tekniikka & Jutustelu 23 31.01.2005 15:42
Hj-60 asiaa... Mikusban Tekniikka & Jutustelu 4 01.01.2005 14:38


Sivu luotu: 10:52 (GMT +2).