![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() Mistä 170 Hiluun Karjapuskuri?Eli nyt hakusessa lisävaloja silmälläpitäen valorauta. Tai karjapuskuri, mutta valorauta lienee oikea "laillinen" termi.. ![]() Eli mistä löytyisi? Tarkoitus olisi hankki sellainen vähän massiivisempi, "safaripuskuri" mallinen, minkä reunimmaiset putket tulevat alkuperäisten ajovalojen "päällle" ja kiertävät ympäri, jotta saa verkon viriteltyä ajovalojen suojaksi puskurin putkiin. Huh, olipa hyvin selitetty.. 4x4 shopilla taitaapi olla myynnissä tuollaisia, onko joku sieltä tilannut / ostanut mitään?
|
|
|||
|
|||
![]()
Eli vastaan itse itselleni, mikäli joku muu kaipaa apua ko. asian suhteen..
4x4 Shopin sivuilla on suora kopio Antecin katalogista, koskien LN170 Hiluxia. Antec ei kuitenkaan enää valmista ko. karjarautoja, joten heidän varastoissaan ei niitä ole. Eikä myöskään muutamilla suomalaisilla jälleenmyyjillä, joihin otin yhteyttä. Eli Antecin "safarirauta" tyyppinen karjapuskuri piti unohtaa. Mutta osoitteesta: http://customtruck.fi/ löytyy. Tekevät kotimaassa itse puskureita. Heiltä saadun tiedon mukaan haluamani malli Hiluxiin on niin suosittu, että niitä ei ole varastossa, vaan tehdään tilauksien mukaan. Noh, tilasin ja lupasivat toimituksen parin viikon sisään. Toimitus tapahtuu matkahuollon kautta. Nyt sitten vaan odotellaan, että pääsee asentelemaan. Mutta kuitenkin, kiven alla tuntuvat olevan ko raudat.. ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
mulla on yks karjarauta ylimääräisenä, kuvia saa jos haluaa...
pistä yv:tä |
|
|||
|
|||
![]()
Ja tarina sai onnellisen päätöksen, kun Custon Truckin valmistama karjarauta saapui matkahuollon toimittamana. Juuri kuten oli sovittu ja aikataulut pitivät. Rauta oli juuri sellainen kun odotinkin, työn jälki oli hyvää ja rauta oli pakattu niin hyvin, että olisi kestänyt naarmuitta vaikka kuljetusauto olisi mennyt katolleen.
Lippiskin tuli vielä kaupan päälle. ![]() Täydet 10 pistettä ko. firmalle. Nyt vain asentelemaan.. P.s. tämä ei ole mainos, minulla ei ole mitään tekemistä ko. firman kanssa, mutta sainpahan vain 1-luokan asiakaspalvelua, mikä tuntuu olevan tänä päivänä melko harvinaista. |
|
||||
|
||||
![]()
Mahtaakohan olla E-hyväksytty?
![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
-O3 hiluun renkastusta | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 20.04.2009 18:19 |
Ostetaan LN-110 Hiluun etuperä...!!! | OffiMasa | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 8 | 03.02.2009 22:49 |
renkaat hiluun | ursus | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 25.07.2008 14:14 |
M : Peltivanteet Hiluun | Palde | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 24.05.2006 18:59 |
Lj:n moottori hiluun? | k.j | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 26.01.2006 23:02 |