![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() land cuiser myynnissäjos olisin auton tarpeessa,kyllä ottaisin selvää,oliko tuommoinen myynti ilmoitus todenperäinen.tori.fi ssä ![]() tai sitten se oli märkäuni ![]() ![]()
|
|
|||
|
|||
![]()
Oliskohan mahdollista linkittää se ilmo tänne?
![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Aamulla oli nettiautoss id 3956533 myynnissä sama laitos, mut hävis aika nopeesti...
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Tuo kyseinen auto on paikallisen eläinlääkärin entinen. Eikä tuossa ilmossa oo tiedot kohdallaan kun tuo on melkein 900tkm ajettu ja toinen moottori menossa. Ja jos en väärin muista niin kyllä tuo edelleen näillä kulmilla pyörii.
Ja on muistaakseni tuosta ollut muutaman kerran aikaisemminkin tuollainen ilmo jossa hintaa muutama tonni ja kilometrit reilusti alhaisemmat mitä todellisuudessa. |
|
||||
|
||||
![]()
Täällä puitiin ko. yksilöä myös: http://www.slck.net/viewtopic.php?p=48517
|
|
||||
|
||||
![]()
joo nettiauton numero menee vaasan kaupungille rek nro:n perusteella auto lieksassa ja torin mukaan auto myynnissä parikkalassa
![]()
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Land Rover VS Land Cruiser | jussi83 | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 05.01.2009 20:15 |
M/V: Toyota Land Cuiser BJ-40*MYYTY* | lukkomestari | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 15.09.2007 13:54 |
Ei myynnissä | Ex_inkkari | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 08.09.2007 18:20 |
Myynnissä Land Rover vm.-57 | Palde | O/M/V Muut | 0 | 12.04.2004 20:26 |
myynnissä | O/M/V Muut | 0 | 07.10.2003 18:38 |