![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() Mitä tekisit jos tietäisit ydinpommin räjähtävänAjattelin mielenkiinnosta mitä ihmiset tekisivät? Ensiksikin avaan TV:n ja odotan, kunnes Antero Mertaranta ilmoittaa, että vielä on aikaa, pojat. Päivitän kaikkiin sosiaalisiin medioihin olotilaksi "jännittää". Sitten huudan "suojeluvaroitus", laitan kaasunaamarin käyttökuntoon ja helposti saataville, puen ylleni sadeasun, alushanskat sekä muoviset suojakäsineet. Sitten jatkan normaaleja toimiani.
Monien lähteiden mukaan elämä johtaa 100% varmuudella kuolemaan. Muistakaa pelätä kaikkea, älkää vahingossakaan erehtykö nauttimaan mistään. Ikinä. Milloinkaan. autot: TOYOTA HJ61, NISSAN KING CAB 4X4 2.5TDIC |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
|
||||
|
||||
![]()
Leka se jaksaa copypastea näitä juttuja netistä....
|
||||
|
||||
![]()
Oma alottamani aihe toisella foorumilla, helpompi tehdä näin kun kirjottaa jokainen kirjain erikseen jokaiselle foorumille! Jos olen jo kerran kirjoittanut tekstin niin sama copypasteta! En sano että tämä topic liittyy copypasteen etkä sinäkään, mutta yleisesti ottaen:
Miksi kyyläät mua?
Monien lähteiden mukaan elämä johtaa 100% varmuudella kuolemaan. Muistakaa pelätä kaikkea, älkää vahingossakaan erehtykö nauttimaan mistään. Ikinä. Milloinkaan. autot: TOYOTA HJ61, NISSAN KING CAB 4X4 2.5TDIC |
|
|||
|
|||
![]()
Tuntisin ainakin olevani tärkeässä seurassa kun ei noita räjäyttelyjä niin monelle etukäteen kerrota. Kysyisin kyllä räjäyttäjältä onko varannut sadeviitan ja männynhavun minullekin.
|
|
||||
|
||||
![]()
toivoisin että nyt päästään lekasta lopullisesti
|
|
||||
|
||||
![]()
Miksi? Oletko vihanen mulle jostain? eat ass gay!
|
||||
|
||||
![]()
vetäis käteen nopeesti
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
lainasin tarkoituksella quest:ä, koska hänellä tuntui olevan säilytysviettinsä korkeammalla tasolla. Jos ja kun tulee lopun aika, niin rukoilisin ainakin topicin aloittajan, ja muiden samanmielisten puolesta, noin yhden sekunnin lisäaikaa Jumalalta, että saisivat elää ikuisuudessa armahdettujen puolella. Olenko tosikko? Päätä sinä, kun tiedät "kaiken" tietämisen arvoisen. Henk. koht. kiittäisin Jeesusta elämästä ja ilosta omalla kohdallani.
|
|||
|
|||
![]()
Käärisin sätkän ja menisin uteliaisuuttani katsomaan, että oikein tosissaankohan se poksahtaa. Sitten kattelisin sienen muotoista pilveä ja tuumaisin, että eipä ollut häävi ja polttelisin toisenkin sätkän.
|
|
||||
|
||||
![]()
Laittaisin tekstarin tai pari ja vetäisin pikavauhtia sellaset lärvit ettei tuntuis missään. Jos vielä tietäs missä se tapahtuu ni voisin samalla harrastaa ekan rattijuopumuksen ja autoilla siihen suuntaan.
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Tuomiopäivä, mitä tekisit? | Viipo | Chit-Chat | 10 | 26.04.2009 17:16 |
Mitä karttaohjelmia käytätte ja mitä gps:ää? | telipeto | Tekniikka & Jutustelu | 53 | 25.09.2008 06:37 |
Mitä la-iltana? | k.j | Chit-Chat | 12 | 20.11.2005 14:39 |
Mitä itse tekisit tässä tilanteessa????? | Zamppa | Chit-Chat | 20 | 25.05.2005 15:47 |
Mitä jos? | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 17.09.2003 20:08 |