![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
|||
|
|||
![]() King cab -91 4x4, alottelijan vannetuskailuaOsaisiko joku fiksu opastaa aloittelijaa ja kertoo et mikä on hyvä ET-luku King capin vanteille? Tarkotusperät olisi leventää nissanin ilmettä. Nykyiset tassut on 31x10.5/15 ja ET +20-40(?). Nuo tassut mahtuvat pyörimään nätisti ääriasennossakin. Sen verra ilmeisesti oon saanu korkeutta lisää nissaniin et nuo tassut on ruvennu näyttämään jo liian pieniltä, kapeilta ja jotenkin vain neitimäisiltä. Kun kuulin ET-44 vanteista innostuin heti mutta jokin takaraivossa sanoi että kannattaa ottaa selvää ennenkuin hätiköi. Että jos vain sattuu olemaan kokemuksia nii saa kertoa! Kiitän.
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Samantapainen äihäily ois itelläkkii eessä, mutta eiköhän Lipposen Timo osaa valaista enemmälti, kunhan ny muistais vaan soitella
![]() Mutta kertokaa toki kanssa nissanistit millä et:llä ootte esm TML:n peltivanteita nissaniinne laitellu?
__________________
Vaikken mie mistään mittään tiijjäkkää!! Isuzu D-Max 3.0 TDi AT -10, Nissan King Cap -97 (ex), Suzuki Bandit 1250 -08, Toyota Crown -80 (siirtynyt ajasta ikuisuuteen) |
#3
|
|||
|
|||
![]() nippan
moi.ainakin 8x15 vanne 32x11.5x15 kumilla offset nolla,pienellä herkistelyllä toimii.tv:ss off road
|
#4
|
|||
|
|||
![]()
onkos toi 31/10,5 15 suurin renngas minkä näihin saa laittaa ilman erikoislupaa. tai on se kaiketi jos vertailu rengas on 205 16 mutta onko se suurin mikä näis on ollu? itse kyllä leimasin juuri 32/11,5 renkaat ilman sen kummempia narinoita. nyt tulossa alle 235/80 16.
|
#5
|
||||
|
||||
![]() ooooTuossa et -20 ja oli liian vähä kolmivitosilla ja spacerit pitää olla että kääntyy renkaat, mutta kolmiykköslle 15x8 ja et -20 tulee sopivasti ulos ja on mahollisuus siirtyä isompiinki. |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Mulla ollu -20et 8" vanteilla kumeina 33" 12,5
Kahessa lavanismossa ollu eri merkkisinä tuota kokoa hyttiä nostamatta mahtuu kääntymään joka tilanteessa kun hieman kääntymistä rajottaa. (toki sauvat joutuu kirimään lähes pohjaan) Kun taas hyttiä nostaa 60mm mahtuu pyörimään joka tilanteessa ilman rajottamisia. -44 et:llä tulee kyllä 10" vanne liikaa ulos törkeän näkönen ja levikkeetkin saa olla turhan rajut tuolla -20et:llä pysyy vielä 7cm leveiden offitarvikkeen levikkeiden sisällä nipin napin. |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Kiitoksia!!! Ja eiku tilailemaa
![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Nissan King KING CAP 4x4 WD | kona | Tekniikka & Jutustelu | 26 | 03.09.2018 12:08 |
Myydään / Vaihdetaan King Cab 4x4 | Wrang | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 15.06.2010 10:20 |
Myydään -00 king cap | -an- | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 06.01.2010 09:35 |
Ostetaan King Cap/Urvan king lukollinen taka-akseli | Raami | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 17.11.2008 20:31 |
M: TD King Cab 4x4 | O/M/V Muut | 0 | 28.10.2003 10:15 |