![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() Hämeenkyrössä olevasta hallista tietoa?Kuulemma jossain sillä suunnalla olisi halli jossa enemmän ja vähemmän purkuosia "sota-Gmc:stä", Onko paikkakuntalaisilla tietoa kyseisestä paikasta? Pitäisi sijaita melkolailla vastapäätä Tampereentien varressa olevaa autojobbaria? Yks tuttu käynyt siellä varmaan 10v sitten, Ei muistanut enää tarkemmin että missä se sijaitsi. Kiinnostaisi tietää että onko kyseistä paikkaa ja osia enää olemassa.
|
|
||||
|
||||
![]()
Kysäses suoraan Sisua45:deltä tai MouhijärvenMieheltä. Niillä varmaan ammattilaisina tieto löytyy.
|
|
||||
|
||||
![]()
Tiedän kyseisen jobbarin, mutta tuota kemsu-kätköä en osaa hahmottaa. Jobbaria vastapäätä on ok-talo, mutta en usko siellä sellaisia osia olevan. Siitä vajaa kilometri tampereelle päin on kalalahden teollisuus alue. Sieltä voisi kyseinen halli löytyä.
Mouhujärven Mies voisi tosiaan tietää paremmin.
|
||||
|
||||
![]()
Tuota kun paremmin miettii, niin tässä saattaa olla kyseessä toinen jobbari. Kalalahdessa kirpputorin takana oli/on autoja myynnissä. Kirpputoria vastapäätä olevan hallin pihassa on tälläkin hetkellä ZIL-131. Oliskohan se oikea paikka? Hallin omistajasta/vuokralaisesta ei ole minulla tietoa.
|
||||
|
||||
![]()
Mää luulen tietäväni kyseisen heebon, on ostellu kuulemma vuosikymmeniä intin romuja paljonkin, paloautoja ainaskin. Mulla on hänen yhteystiedot, jos vaan on sama heebo.
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Häneltä vois varmaan kysästä että löytyykö noita osia? Laita nro mulle vaikka privana |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
LJ tietoa ? | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 21.10.2008 21:22 |
tietoa turboista? | diakka | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 31.08.2008 12:13 |
LJ tietoa... | Ticru | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 06.02.2008 07:18 |
Pääsiäisajelua lauantaina Hämeenkyrössä | Racingrabbit | Tapahtumat | 18 | 23.04.2006 00:00 |
Tietoa FJ 40:stä | hj61 | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 11.10.2004 16:00 |