![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
||||
|
||||
![]() Patrollin voiman ulos ottoonko kukaan purkanut ja kasannut voiman lulos ottoa väärin päin että sais lähtemään sen taakse päin kun asian tuntija sanoivat että voi kasata käänteisessä järjestyksessä??
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
jämsän jokilaaksossa päin tehneet mut en tiedä pyörivätkö näil sivuil tekijät..
lisää kaasua, puut suurenee... |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Just aamulla pähkäilin saman asian kanssa ja päätin kokeilla. Irrotin voiman ulos otto murikan , purin rattaat ja kaikki muut pois. huomasin ettei tarvi kuin ulostulo akseli irroittaa laakereineen ja kääntää kohti takapäätä. vanhan akselin reikään tarvii laittaa pellinpala eteen tai jotain jolla saadaan reikä umpeen. Taka puolelle missä akseli nyt on, tarvii tehdä jonkin sortin rauta joka pitää defan paikallaan. Homma on vielä työn alla, mutta kyllä se siitä. Tarkoitus on laittaa mekaaninen vinssi pohjaan takaakselin etu puolelle.
|
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#5
|
||||
|
||||
![]()
Tässä pari kuvaa aluks. Laitan lisää kun saan valmiiksi.
![]() ![]() |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Homma on loppu suoralla. Alku vaiheesta ei ole kuvia kun kamerasta sippas akku. Kuvissa akseli on jo käännetty takapäätä kohti.
![]() ![]() ![]() |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Murikka on muuten 83 pätkästä neli pykäläisestä lootasta.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Liikenteeseen otto keskellä talvea 2 päiväksi? | kokkolanpoika | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 12.01.2008 18:05 |
O: 2 suuntainen ulos otto | JV73 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 27.07.2006 10:53 |
Cherokee putkesta ulos. | Tomppa82 | Linkit | 2 | 25.02.2006 01:17 |
ilman otto putki! | ed | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 30.05.2005 21:48 |
M:agrikaatti joka toimii voiman ulos otosta!! | O/M/V Muut | 9 | 10.02.2005 14:44 |