![]() |
![]() |
|
O/M/V Renkaat ja vanteet Kaikki autojen renkaat, vanteet ja lumiketjut tänne. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() TSL-SX 38,5+kromi mangels 10x15Myyty eli 38.5x14.5-15 tsl sx vanteineen yhteensä 5 kurrojaSotkettu ilmoitus palautettu: Lainaus:
Myyty
Vittunko mä työnnän nää perrkele ! ! Viimeksi muokannut JiiPee : 27.12.2010 11:44 Perustelu: sotketu ilmoitus palautettu |
|
||||
|
||||
![]()
20000 euroo....ettei vaa vahingos oo yks nolla tullu liikaa....
|
||||
|
||||
![]()
vaihtoo lähinnä kelasin.. ja kun kerran on PAKOLLINEN toi hinta niin laitoin,ettei tarvii kenenkään marista että lue ohjeet ym
nyt on sitt kunnollinen hinta
Vittunko mä työnnän nää perrkele ! ! Viimeksi muokannut Heegi : 13.12.2010 03:58 |
|
||||
|
||||
![]()
siinä olis!
Viimeksi muokannut Jani E : 13.12.2010 14:38 Perustelu: tupla |
|
||||
|
||||
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Paljonko noiden halkaisija on siis niinku centeis?
|
|
|||
|
|||
![]()
Nii ja vanteitten ET ku näyttäs olevan sisempänä ku noi 35" mitkä sulla kans myynnis, vai onx 35" spacereil?
|
|
||||
|
||||
![]()
noin 94-95cm et vissii -38 tai -42 44 tai sinne suuntaa.. aika samalta ne vanteet näyttää kun ne mitkä -44et ja renkaat tulee kyll paljon enemmän ulos kuin ne 35tuumaset en sitte tiedä mistä päättelit että olis sisempää jos et sokea ole..
eikä sill mun mielest vitun merkitystä se et jos 5milliä enemmän tai vähemmän tai ei ollenkaan.. noin 10cm oli backspace noiss vanyeiss kun mittasin
Vittunko mä työnnän nää perrkele ! ! Viimeksi muokannut Heegi : 13.12.2010 21:41 |
|
|||
|
|||
![]() mikäs tilanne?
Näky olevan nää samat renkaat sun auton myynti-ilmossa.
Edelleen myytävänä/vaihdettavana? |
|
||||
|
||||
![]()
kato tarkkaan ilmotuksen tila..