![]() |
![]() |
|
O/M/V Muut Kaikki edellisiin alueisiin sopimattomat osto-/myynti-/vaihtoilmoitukset tänne osastolle. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() HUOLTOAUTOON VETOLAATIKOITAOstettu Peltisiä laatikostoja LJ:inkokoluokka leveys yht. n.100cm korkeus max.80cm ja syvyys 40-60cm laatikoiden korkeus 8-20cm miel.joku lukitus jos eksyy tieltä metsään. Tarjouksia tulemaan! Tänne,privana tai puhelimitse puh.045-1360112 Ostettu Viimeksi muokannut sakari65 : 06.11.2013 06:36 |
|
|||
|
|||
![]() Modul system laatikosto.
Mulla on joutilaana 1kpl modul system vetolaatikostoa.
Siinä on joko 4 tai 5 laatikkoa, ja mitat ulkomuistista arvattuna luokkaa: k.80 l.50 s.60cm Mitat ulkomuistista, koska laatikot ei ole mulla kotona, enkä viitsi tällä kelillä käynnistää autoa pelkästään tuon takia. Hintaa en ole miettinyt, kun en ole myyntiä aiemmin ajatellut, itse maksoin tuosta 150€ 2 vuotta sitten. Siitä saa lähteä tinkimään tai korottamaan, kumpi paremmalta tuntuu. Jos kiinnostusta piisaa niin kyllä ne mitatkin saadaan jossain välissä katsottua. Laatikosto Sysmässä, Päijät Hämeessä ja puhelinnumero 044-5042885 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Lastenistuin huoltoautoon. | asentaja | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 25.07.2006 21:17 |
M. Huoltoautoon työkalulaatikkoaihio | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 05.02.2006 15:29 |