![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() g mersun jousetmistä on porukka ostanu w460 korotus jousia ja mistä kaikkialta niitä saa? pitäis nimittäin semmoset saada ja kohtuu hintaan tietenkin ![]()
|
|
||||
|
||||
![]()
Itse teetin Jousivesa nimisessä firmassa lahdessa.
|
|||
|
|||
![]()
tekeekö ne ihan ykkös sarjoja? ku en tarvii 10:tä jousi sarjaa
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
tekee mitä pyytää, muistaakseni yhtä vähempää ei kannata tilata...
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
kukapa sitä yhtä vähempää kyselee... ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Mä teetin tuolla viimeksi 2 settiä 70mm korottavia jousia, Sirkku Vesa on siellä se ihminen miltä löytyy jousidatat.
|
||||
|
||||
![]()
Tuossa löpinää mun topicista:
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=71673
|
||||
|
||||
![]()
Ja Lipposkalta Offroadtarvikkeelta, sieltä ostin omani toppinnssonit. Hyllyssä 2 erimittaista.
axo
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään G mersun jouset | MBG | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 21.06.2010 21:32 |
G-mersun korottavat jouset | panzer | Tekniikka & Jutustelu | 16 | 27.05.2010 20:44 |
Myydään G mersun jouset | MBG | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 07.05.2010 14:44 |
o: G mersun jouset | Hennu | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 16 | 18.10.2007 14:30 |
G-mersun jouset | opalapa | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 28.12.2005 11:55 |