![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() välystä taka-akselissa...?moi! Kun vaihdettiin defeen kytkintä huomattaain että kun taka-akselin kardaani laippaa ( vai-mikä-se-nyt-on) käänsi käsin niin klappia on aika reilusti! Nyt en ole ehtinyt vielä vaihtaa vetolaippoja jotka saataa olla (ehkä?) syyllisiä. Mitä muuta perässä voi olla väljää ja miten ottaa selvää MISSÄ se klappi on?? nim: kädetön kokelas! ![]() //Janne
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
pystysuunnassa jos on välystä niin pinjonin laakerit rupee oleen väljät, josku voi kiristys auttaa, usein ei.. pituus suuntaan on game over... |
|
|||
|
|||
![]()
sehan on defen ominaisuus, sitten vasta ihmeissään oletkin kun vain laitat sen takakardaanin kiinni niin siinälin on liki puolikierrosta väljää! Miltä vaikuttaa jakolaatikon puolen väljyys tuohon perään verrattuna? nuo rooverit ovat aina suht suurella välyksillä olevia eli ei pitäisi olla syytä huoleen!
näin mulla ainakin 110 defenderissä, salisbyry akseli takana ja itse akselihan on pomminkestävä eli enemmän olisin huolissani jakolaatikon välyksestä mutta tutki ja jos jotain ilmenee niin postaa tänne. -kauanko kesti kytkimen vaihto tuohon? minä vaihdatin aikoinaan pikkupajalla kun ei ollut itsellä tiloja niillä meni 3,5h !!! Weetterin tavoiteaika 8h mutta keskimääräinen tahti että menee toista päivää! -defet |
|
||||
|
||||
![]()
moI!
OK! Eli se välys/klappi on pyörimissuunnassa...ylös/alas ja sisään/ulos oli OK, ei välyksiä! Mun mielestä oli paljon kun 2-3cm "lonksottaa, ihan kun Krazin ohjaus! ![]() Pikkuisen huomaa välyksen kun pakilta laitaa 1selle ja päinvästoin! Paljonko meni aikaa? en osaa sanoa kun kaveri kaupalla tehtiin ja tehtiin silloin kun oli aikaa! Siihen vierähti 3-4 viikoa! ![]() ![]() Jakolaatikon ja vaihdelaatikon välykset on/oli ihan minimaaliset! Tuo perän välys todettiin kun oli kardaanit irti...vaihdoin samalla ristinivelet kun kerran oli kaikki paloina! ![]() eli ei tässä varmaankaan ole suurempaa juolta sittenkään! ![]() //Janne
|
|||
|
|||
![]()
Sulla on niin välyksetön Defe, jota en oo koskaan nähny noilla kilometreillä, joten ei mitään huolta!
TT |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() /Janne
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Monteron etuakseleissa välystä.. | SamiN | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 12.05.2005 17:17 |