![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() :) |
|
||||
|
||||
![]()
Macho fantastico??
|
|
||||
|
||||
![]()
Maailma tarvitsee esikuvia
|
|||
|
|||
![]()
Lienee kyse tästä tarinasta?
http://www.lapinkansa.fi/cs/Satellit...ta+mersu+.html Anonyymi kirjoittaja olis voinut laittaa linkin myös kun kerran vaivautui postaamaan tänne. Ja omasta mielestä poliiseja karkuun kaahaamisessa ei ole mitään ihailtavaa. Se on kyllä mukava juttu jos vehkeet kulkee, mutta nyttenkään ei tainnut olla oikea omistaja puikoissa? |
|
||||
|
||||
![]()
Kyllä mulla ainakin toi nyymin laittama linkki toimi ihan ok
|
|||
|
|||
![]()
Oho, nythän vasta hokasin että siinä on linkki, my bad!
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Rengas vinossa??? miten hitossa tuollaisella on edes päässyt karkuun jos rengas vipottaa ajaessa ja pitäisi vielä ajaa kovaa vauhtia?
Tokko lapissa ole poliiseilla piikkimattoja, tikkumatto tielle eteen niin loppuu se kiireenpito. Todennäköisesti poliisi on luopunut takaa-ajosta koska ovat arvioineet riskit sivullisille liian suuriksi. Kyllä ei muuten karkuun pääse sinilamppuja. Paitsi ettäi olen nähnyt tilanteen jossa takaa-ajava partio kysyi vahvistuksia kun ottivat motoria kiinni. Motari meni samalla hetkellä poliipartion ohi isoa kovaa... poliis tuumas radioon "meni jo, ei keritä perään" Hieman huvitti tilanne ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
|
|||
|
|||
![]()
Unohtakaa koko juttu, tään piti olla hauska mut meni taas joksikin helvetin moraali saarnaksi. Sorry koko postauksesta (kirkko)Herrat.
|
|
|||
|
|||
![]()
Siinä on muuten hieman kusiset oltavat kun lähtee ajeleen polliisi setää karkuun. Tulee sellainen jännäkakka fiilis. Itse joskus muinoin kepittelin vähän viriviri Civicillä poliisin saabia karkuun. Tosin se tuli vastaan kun mittasi nopeutta, enkä sitä Saabia sen jälkeen peräpeilissä nähnyt. Mitään järkeähän tuossa ei ollut, mut aika samahan se oli kun kortti ois muutenkin lähtenyt siitä ylinopeudesta. Sen jälkeen kylä olikin täynnä poliiseja ja itse palautin auton kaverille, enkä lainannut toista kertaa
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Normipäivä mustilla mersuilla...