![]() |
![]() |
|
O/M/V Varaosat ja tarvikkeet Autojen varaosat, sekä kaikki offitarvikkeet - vinssit, liinat, tunkit yms. tänne osastolle. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() lj70 osiaOstetaan elikkäs tarvetta olisi kuskin puolen ikkuna hissille. myös korotus sarja kiinnostais ja tietenkin lukot akseleihin.pistä privaa. vm-87 Ostetaan |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
http://forums.offipalsta.com/showthr...ight=gegguli86
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
||||
|
||||
![]()
etitään mielellään jousi/iskari sarjaa. korin korotus ei jotenkin vaan innosta.
|
|
||||
|
||||
![]()
Yhdistät neet noitten jousien kans, niin avot...
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
||||
|
||||
![]()
Tollanen käsin veivattava ikkunan nostaja taitaa pyöriä jossain tuolla lumihangessa.
Horsepower and Drag Racing www.facebook.com/FunJamRacing Ajoneuvojen loppukäyttäjä.. Heppatytön Hodari: HDJ -90, Emännän kauppakassi Rotkelo: Ramcharger -80 , bulevardisportti. HillCruiser: Hilux - 83, vaiheessa (väliaikaisvainaa) Valppivanhus: -64 avo safarointi väline (väliaikaisvainaa) Lehmä: Trailduster -76 Exiä C306:Kuorkkikrossivoittaja Protector: Avoläjä TuninkiBertta: -80 Pätkis: pätkäpatrolli -82 Urbo HJ Runkkupallero: Takapihalle raiskattu Pahero Esory |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
jaksatko käydä kaivelemassa? |
|
||||
|
||||
![]()
eikö kellään pyöri ylimääräsiä korotussarjaa nurkissa??? ja snorkkelillekkin ois tarvetta..
|
|
||||
|
||||
![]()
Jos et heti tarvi nii mulla jää 4'' korottava jousi setti ylimääräseksi. Tällä viikolla en sitä ehdi ottaa pois mutta ehkä seuraavalla.
Laita privaa jos kiinnostaa. Vieterit raumalla jos haluat hakemaan lähteä =) ![]()
|
|||
|
|||
![]()
mulla olis linttanen kuskin ovi, missä se hissi ainakin toimi ennen ojaan ajoa...
![]() oon laittanu ilmoituksenki nyt |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostettu -86 LJ70 osia. | Kumikameli | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 06.05.2010 06:25 |
Myydään RJ70/LJ70 osia | jussin78 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 28 | 25.11.2008 20:33 |
Myydään M;LJ70 osia + muuta roinaa | H@nde | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 09.08.2008 23:05 |
Myydään lj70-91 osia | sikakoppa | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 22.06.2008 19:04 |
O:TOYOTA Lj70 osia.. | make-lj | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 3 | 27.09.2006 17:51 |