![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() rockyn renkaat harraa!mitähän tämän ongelman kanssa tulisi tehdä... Mulla oli alkuun 33x12.5r15 bfg:t mutta piti vaihtaa pois kun harras renkaat sisäkehän napit justiin rockyn runkopalkkiin kun käänsi rattia liikaa... Nyt kesällä ostin insa sahara 31x10.5r15 nakit ja ongelma pieneni paljon... Pystyi kääntää paljon enemmän... Auttaako jos vaihtaa vanteet? Mulla on jotku alkuperäiset 15 mangelssit... Tais olla 6 tuumaa leveät ja ET on aivan olematon... Vanne on melkein renkaan ulkokehän tasalla.. Voi siinä sentti pari olla "pykälää" sisäänpäin... Katsastusmies ei vaan oikein tykänny kun renkaat harras kun yritti kääntää autoa halliin...kuulemma pitää heti muuttaa...
|
|
||||
|
||||
![]()
Josko on metallimiehen vikaa ni siirrät keskiötä tai sit etit ulospäin levittävät vanteet
|
|||
|
|||
![]() 8" -20 offset
Laita 8" leveät vanteet -20 offsetillä ja sitten tarvittaessa säädä vähän kääntymisen rajoittimia, niin ei haraa runkoon.
|
|
|||
|
|||
![]()
kyllähän tässä hitsareita ollaan... Mutta menee niin vitun takkuamiseksi jos sitä vannetta alkaa sorvaamaan... Etsiä oikea kohta ja asento koko keskiölle ja vielä maalaus... Hitsauksessahan menee minuutti mutta kaikki muu viekin paljon enemmän aikaa...
Eikö samaan lopputulokseen pääse kun ottaa oikein kunnon et:llä varustetut vanteet alle? Meneekö se niin että mitä suuree et niin sitä enemmän rengas levittyy ulospäin? |
|
|||
|
|||
![]()
kiitos neuvosta! Näin teen!
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostetaan Rockyn etupelti | rockrocky | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 22.08.2009 10:35 |
Myyty Rockyn akselit ja renkaat | Muumi | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 4 | 27.03.2009 23:04 |
Rockyn vetoniveliä? | Rokijaska | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 23.11.2007 19:49 |
Rockyn jouset ......... | Palde | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 08.07.2004 18:56 |
M: Rockyn... | Tumi | O/M/V Muut | 1 | 04.02.2004 08:04 |