![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() susnuki jimnymoro tuli noin puoli vuotta sitten hommattua tollanen jimny kun oli pakko saada maasturi. koska isännällä on ollut suzukin sj 410, 413 ja monta samuraita niin oli selvää että merkki on suitsa tuli siinä montaan suzukia katseltua. sitten löytyi vähän ajettu ja hyvin pidettu jimny niin se oli pakko ostaa. -lähtökohtana: vm 98 ,noin 90tkm ,vakio alusta ,insa turbo dakar 195 80 15,vanteet dotz dakar -OME 50mm korotus asennettu -Tarkoitus tehdä kun löytyy tilat ja budjetti: lokasuojien suurentaminen, katolle työvalot, pohjanpanssari, vinssi eteen, isommat pyörät , välityssarja, ja lukkoperä
|
|
|||
|
|||
![]()
Meinasitko ostaa panssarit jostain vai tehdä ite? Oon kanssa vähän miettiny jimnyn panssarointia mutta en oo vielä ajatusta pidemmällä.
Entä mistä jakolaatikon välitykset? Oon vähän katellu netissä ja http://www.trialjimny.com/ kaupittelis välityksiä jimnyn omaan lootaan. Oliko kellään kokemusta laadusta & puljun luotettavuudesta? Tai löytyykö muita firmoja jotka niitä tekee? |
|
|||
|
|||
![]()
tarkoitus olisi tehdä itse panssarit hardoxista tulee varmaan halvemmaksi kuin tilata valmiit panssarit vaikka itse tehty ei ole yhtä tasokas kuin tehdastekoinen.
tossa on linkki pohjapanssarista http://www.sk4x4sports.de/cms/front_content.php?idcat=4 jakolaatikon välitykset vielä hakusessa |
|
||||
|
||||
![]()
sekaannun vähän sun topicciin kun en viitsi uutta tän takia alottaa, mitenkäs jimnyn historiassa menee toi napalukko homma?
Missä vuosimallissa niitä on? Manuaalisia missäään, saatavilla jälkiasenteisena, warn tms.? Paineilma toimisia näkyy ainakin uudemmissa olevan?
PäHäMa Pamaas SLCK Toyota Landcruiser BJ40 4.0 1980 Ex. Toyota Landcruiser BJ42 4.0 1982 Ex. Suzuki Jimny 2006 Ex. Toyota Landcruiser RJ70 Ex. Mercedes-Benz 300GD 1981 Ex. Hilux LN65 Ex. Volvo C303 Ex. Hilux LN65 Ex. Suzuki 413 Ex. Range 3.5L +hj akselit Ex. L200 |
|
|||
|
|||
![]()
tää taitaa nyt tosiaan olla vähän asiatonta näin sekantua tähän juttuun mutta en malta olla vastaamatta
![]() http://www.dgtuning.com/ näkyy myyvän käsikäyttöisiä napalukkoja Jimnyyn Warn Premium Locking Hubs These Warn Premium Hubs provide Jimny fourwheelers the strength and durability they deserve. Each hub is constructed of ZA27 alloy steel, making them practically indestructible. Wave spring technology is used inside the hub for even greater reliability.No more failure of the vacuum driven hubs during hard offroad. These hubs work always! It comes with special ring to install these Premium hubs. A great upgrade for any Jimny. Hinta 230 e. Ja mulla ei todellakaan oo kokemusta sen kummemin dgtuningista kuin noista Warn napalukoistakaan. Ainakin mun 2006 Jimnyssä on alipaine toimiset napalukot, jotka menee päälle samalla kun painaa napista nelivedon päälle. Vielä ei oo oikein kokemusta noiden (epä)luotetavuudesta. Mut nelivedon merkkivalo vilkuttaa joskus, jossain luki että se voi olla merkki napalukko-ongelmasta. |
|
|||
|
|||
![]()
2001:ssä on paineilmatoimiset kanssa.
|
|
||||
|
||||
![]()
Kaikissa vakuumit. Nelikon merkkivalon kuulukin vilkahtaa muutaman kerran ennen kuin jää palamaan. Jos vilkkuu mutta ei jää palamaan, on auto todennäköisesti paikallaan ja rattaat eivät "kohillaan". Nopean voi heittää päälle sataseen asti, mutta hidasta laittaessa pitää olla paikallaan, vapaalla ja kytkin pohjassa.
|
|
||||
|
||||
![]()
Merkkivalo juttu siis koskien haist´vittu nappula malleja...
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty Susnuki RM125 -95 | popo99 | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 26.06.2010 21:53 |
Ostetaan Jimny | Wrang | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 21.05.2010 09:38 |
Ostetaan Susnuki PV | _Metal_ | O/M/V Muut | 1 | 26.10.2009 14:29 |
Myyty Suzuki Jimny 1.3JLX -02 "Off / On Road Jimny" | JER81 | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 16.09.2009 21:01 |
Myyty Susnuki Peevee -96 | popo99 | O/M/V Muut | 3 | 14.03.2009 14:58 |