![]() |
![]() |
|
O/M/V Varaosat ja tarvikkeet Autojen varaosat, sekä kaikki offitarvikkeet - vinssit, liinat, tunkit yms. tänne osastolle. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() suzukin osiaMyyty jäähdytin, 20€simpukat 5€ yhteensä simpukalta lähtevä varsi jossa nivel 10€ -myyty- umpiot 10€ pari mittariston kotelo jossa reiät 4kpl 52mm mittareille ja 3kpl merkkivaloja 20€ mittaristo 10€ lämppäri + kotelo ja muut kuvassa olevat muovirojut 10€ -myyty Katto paloja, tarjoa.. -myyty tankin täyttöputken suojapelti kojelaudan päätypalat 10€ joku starttikin siinä olis tosin ei suzukiin vaihdekeppien suojakumit,yhdessä 10€ taitaa siinä olla patrollin kojelaudan kauhukahvakin peitelevyt takasivulaseihin 10€ tai tarjoa jotain? O4O-56O1O27 Myyty Viimeksi muokannut tare : 21.07.2011 22:23 |
|
|||
|
|||
![]()
Onko pakat pahasti kuluneet?
Puslat ja kiikut mukaan?? |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
muistaakseni puslat on mutta kiikkuja ei |
|
||||
|
||||
![]()
Mä voisin ottaa ton simpukalta lähtevän varren.
|
||||
|
||||
![]()
no se on sun!
|
|
|||
|
|||
![]()
onks nämä samuraista?
|
|
||||
|
||||
![]()
varmaan noi lokareiden muovikaaret ja noi takajouset
|
|
||||
|
||||
![]()
[QUOTE=tare;613696]orggis levikkeet/lokarinkaaret 10€
onko noi ihan ehjät noi lokarin kaaret? Otan ne jos on ja ovatko lasikuitua vai mitä kamaa? Ovatko samurain vai 410 orggis levikkeet? Samuraissa ainakin enempi levitystä niissä levikkeissä mikä olisi minun kannalta vieläkin parempi ![]()
|
||||
|
||||
![]()
niin ja kuvassa näytti olevan raidetanko,onko se myytävänä, ilmeisest on kerta kuvaan päässyt
![]()
Köyhillä On Kiire Minulla Ei.. Toyota hilux Viimeksi muokannut korbimotors : 27.05.2010 11:09 |
|
||||
|
||||
![]()
päivitetty
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty VW:n 16" peltivanteet ja orggis pölärit | Koikkalainen | O/M/V Renkaat ja vanteet | 1 | 10.11.2009 09:03 |
Ostetaan Suzukin orggis peltilevikkeet | juha_t | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 12.05.2009 15:34 |
Volvo orggis-vinssin kiinnitys | ismo | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 27.04.2009 13:44 |
Myydään Hilux -82 orggis jouset | Leke-83 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 04.10.2008 21:44 |
O: suzukin levikkeet | fraholm | O/M/V Muut | 0 | 23.03.2003 21:27 |