![]() |
![]() |
|
O/M/V Ajoneuvot Kaikki kokonaiset ajoneuvot tälle osastolle. Sekä ajokuntoiset, että kokonaisena varaosa-autona myytävät. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() Dodge RamchargerMyyty Tuli Tapsa4x4:ltä talliin tuollainen rötkö.Voisin ostaa tuohon koneen tai sitten myydä koko lahnan pois. tuolla kuvia: http://www.nettiauto.com/dodge/ramcharger/3284546 Hintaa käteisenä 1500€ palstalaisille. Vaihdossa voi tarjota vaikka mitä Auto on Hämeenlinnassa ja tavoittaa numerosta 040-4871085 Myyty
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa" Viimeksi muokannut panzer : 18.07.2010 18:31 |
|
||||
|
||||
![]()
Kohotus!
Rohkeesti vaan tarjoomaan jotain! Olen 7.6-12.6 kertaamassa joten vähän heikosti tavoittaa.
|
||||
|
||||
![]()
Onko mitään tietoa mistä tuo Dodge on tullut Hämeenlinnaan? kaverilla oli juuri samanlainen useita vuosia sitten,väri oli vaan metalli punainen ja se kulkeutui joskus sinne Hämeenlinnaan.
|
||||
|
||||
![]()
Up!
Tietojen mukaan tää on ollut Lahti/Hollola suunnalla lauluautona. Ei offivehkeenä. Vedetty myös veneitä jossain vaiheessa.
|
||||
|
||||
![]()
Vie tallissa julmetusti tilaa! Ostakkee poikkeen!
|
||||
|
||||
![]()
Nettiautolinkki sanoo ettei myynnissä mutta vielä löytyy. Nyt hyviä tarjouksia kehiin!
|
||||
|
||||
![]()
Kaupat sovittu!
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa" Viimeksi muokannut panzer : 14.07.2010 16:01 |
|
|||
|
|||
![]()
Tutun näköinen, olen itekin laulanut muutama vuosi sitten kun oli Heinolassa pari vuotta. Auto tuli itärajan suunnalta, oisko muutokset tehty aikanaan Kotkassa..? On sillä kevyesti offattukin ja sorarintietä ajeltu, kaiketi joskus käynyt monta kertaa päivässä venäjällä ja varmasti tehty kaikkea muutakin syntiä
![]() Siinä oli silloin hyvä katto. Harmi että se on hukattu. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään / Vaihdetaan Dodge Ramcharger 5.7 | Jukkar | O/M/V Ajoneuvot | 4 | 05.07.2009 20:56 |
Myydään Dodge Ramcharger | Rekisteröimätön | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 19.08.2008 09:50 |
M: dodge ramcharger | vortec | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 10.11.2007 13:36 |
M : Dodge Ramcharger '77 | O/M/V Ajoneuvot | 5 | 12.08.2007 10:08 | |
M: Dodge Ramcharger 4x4 | O/M/V Muut | 5 | 06.03.2005 09:25 |