![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() Vinkki. vähän lisää tehoa kinkku kaappiinTänään nappasin tuon pakoputken takapätkän hittoon ja vedin rälläkällä takapöntön poikki. Rasiaporalla reiät sisälaippoihin ja kaivoin villat pois, keskeltä sisähilut pois. Tämän jälkeen hitsaten pönttö kasaan ja baanalle, ei hyydy enää mäkeen ja samaisessa mäessä vauhti kiihtyy, hävisi puolenkaasun paikkeilta ärsyttävä ns. seinä pois ja rasituksessa nakutus. Kannattaa kokeilla ei siitä haittakaan ole, äänet ei nimittäin muuttuneet kovemmaksi. Tämä oli katsurin vinkki ![]() Niin ja auto tietysti. -92 kinkku kaappi 2.5 diesel
|
|
||||
|
||||
![]()
Ittellä oli tarkotus kesällä muokata tuota putkistoo (peukalo menee etummaisesta pöntöstä läpi
![]() Simonsia en varmaankaan laita, oli edellisessä automobiilissa pelekästään takavaimentajana ja piti karmeeta mekkalaa, eihän nyt pienistä äänen lisäyksestä oo haittoo mutta kohtuus kaikessa!
|
||||
|
||||
![]()
laittakaa turbo vaimentaa ääntä ja antaa potkua
![]()
|
|||
|
|||
![]() Olisi tarkoitus, jos jollain olis valmis satsi myydä kaikkine hilppeineen, et ei tarviis ku nappasta paikalleen. |
|
||||
|
||||
![]()
eipä kovin iso homma oo tehä itekkään, Mitsubishi WTD04HL16T turpolla tuntuu toimivan ihan kivasti ja herää alhaalta, ja tuota puhallinta saa esim biltemasta.
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Laiton vasta putken tulemaan takarenkaan etupuolelta ja otin samalla pienemmän pöntön pois eikä vaikuttanu ääniin ollenkaan. ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Tuossa ennen. Tuossa jälkeen. |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Joku vois infota et mitä kaikkia osia tarvii ni ei jäis jostain pikkunippelistä uupumaan koko homma ![]() Ku hiluxin turbotin niin sain hyvät neuvot ja ei uupunu osia, senku nakkas kasaan. |
|
||||
|
||||
![]()
jotenkin kuulostaa ammattikoulu virityksiltä taas, on nääs ollu omassa nismossa jos jonkin näköstä pakoputkee ja vaimenninta ja aina se on yht huonosti menny, ei se koventunu ääni tuo yhtään teille lisää tehoja, sopparuuvin kääntökään ei lisää kuin savua tässä tapauksessa, turboa pellin alle jos oikeasti haluaa tosta maamoottorista hieman tehoa lisää...
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
En tiedä jos mulla meni vaikka nopeusmittari rikki samassa rytäkässä ![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Hiluuun lisää tehoa | 2,4TD | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 26.03.2009 11:23 |
hj:n kone insinöörit lisää tehoa....apuja | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 08.09.2007 12:28 | |
XJ cherokeehen tehoa lisää.. | Jeepster | Tekniikka & Jutustelu | 26 | 28.01.2006 12:48 |
Lisää tehoa laturiin | amc360 | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 22.11.2005 08:52 |
Lisää tehoa RJ:hin?? | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 13.12.2004 18:09 |