![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() Löytyykö harraste kiekkoilijoita ?Kuinkas moni palstalainen pelailee kiekkoa jossain divarissa / harraste porukassa? Tai halukkaita lähtemään pelailemaan jos saisi tarpeeksi porukkaa kasaan?
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Ei varmaan haittaa yhtään, että olen ollut luistimilla viimeksi v.-79 ja painoa mulla tais olla jotain 45kg vähemmän silloin. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
mä tuun Pauli sun joukkueeseen
![]() voitaskos joskus pelata potkukelkkakiekkoa / palloa ?
|
||||
|
||||
![]()
Joku ehdotti mulle sopivan paremmin rollaattoriluistelun.
Mutta aivan sama millä mennään, niin omaakin joukkuetta saa taklata ja vaikka kainalosauvoja apuna käyttäen, joten vedä pee kypärä päähän. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Noni mihis kategoriaan Pauli kuuluu veteraani vai jopa legenda???
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Mä pelaan jääkiekkoo kuopijossa
Monien lähteiden mukaan elämä johtaa 100% varmuudella kuolemaan. Muistakaa pelätä kaikkea, älkää vahingossakaan erehtykö nauttimaan mistään. Ikinä. Milloinkaan. autot: TOYOTA HJ61, NISSAN KING CAB 4X4 2.5TDIC |
|
||||
|
||||
![]()
Kyllähän sitä mieluusti jossain sakissakin pelailisi, jos vain olisi jonkin sortin sakkia tarjolla... Huonosti netin välityksellä löytyy tietoa Kuopion alueen seuroista
|
||||
|
||||
![]()
Kyllähän tota limppua on tässä vuosien saatossa tullu lätkittyä...
__________________________________________________ _____________________________ Jos toimintasavu pääsee ulos, tulee se pussittaa. Päiväkodissa sentään rehellisesti hakattii lapioilla jos vitutti. Nykyään ei enää saisi edes sanoa ääneen jos vituttaa. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() ![]() ![]() Niin ja joo, mailat ei sitten enään ole puuta, joten pee:tä ei kannata kauheesti mailalla hakata. Tosin 31v kun on huudattanut rälläkkää ja pulttikonetta, niin eiköhän nuo ranteetkin ole jo aika sementtiä???? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Noh, tuon "korin kumityynyn" takia ollaan nyt kotona kun etu ja sisempi sivuside poikki (meni Längelmäellä 3viikkoo sitten poikki), joten kausi onpi ohi, mutta pronssia tuli... Ja homma jatkuu syksyllä uudestaan, nyt parannellaan jalkaa ja pidetään kesällä taukoa offihommista, jotta saa jalan kuntoutettua. Tai sitte Range tarvii kyykätä, jotta pääsee kyytiin! ![]() ![]() ![]() Ja kahta en vaihda: - V8 maasturia - jääkiekkoa muuhun harrastukseen!
--------------------------------------------- # # # Jos se ei satu, silloin se maksaa... # # # --------------------------------------------- Viimeksi muokannut Mikki : 16.04.2010 10:37 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Harraste Stanu | Masi | Tekniikka & Jutustelu | 56 | 26.05.2007 22:21 |
Harraste auton esitteitä | Ex_inkkari | Chit-Chat | 11 | 05.04.2007 07:39 |
Paljonko harraste hallinvuokra? | Kopone | Chit-Chat | 9 | 01.02.2007 21:30 |
M/V: Harraste LJ | O/M/V Muut | 3 | 31.07.2005 18:36 | |
Käyttö / harraste 4x4 | Intiaani_Chief | Tekniikka & Jutustelu | 33 | 19.11.2003 15:57 |