![]() |
![]() |
|
O/M/V Muut Kaikki edellisiin alueisiin sopimattomat osto-/myynti-/vaihtoilmoitukset tänne osastolle. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() Hiilidioksidi pulloja 30kg 240€Myydään Hiilidioksidi pulloja 30kgtäysiä ja kymmen vuoden katsastuksella hinta sis alv. 240€ Petri Haapa 040 5953899 Oulu petrihaapa@hotmail.com Myydään |
|
||||
|
||||
![]()
Tarkennus?
30kg täytöllä vai pullon kokonaispaino sisältöineen? |
|
||||
|
||||
![]()
Ja onko norsunjalalla?
|
|
|||
|
|||
![]()
täyttö tilavuudestahan puhutaan pulloissa.
|
|
|||
|
|||
![]()
Minä soitin ja kysyin niin ei tartte täällä aprikoida. Siinä puhutaan sisällöstä. Pullo on varmaan 70 kg ja pituus korkkeineen noin 160 cm
|
|
||||
|
||||
![]()
Puristetuissa kaasuissa litroista,nestemäisissä kiloista
|
|
||||
|
||||
![]()
Kysyitkö samalla onko näitä ikivanhoja norsunjalkapulloja vai uudempia?
|
|
|||
|
|||
![]()
Mikä merkitys käytännössä sillä on?
|
|||
|
|||
![]()
norsun jalkaa helpompi pitää tallin nurkassa pystyssä jos esim pieni miggi niin ei voi peräänkään sitä pulloa laittaa.
|
|
|||
|
|||
![]()
Joo, se on totta, että leveämpi pysyy paremmin pystyssä. Pullojen pystyssä pysyminen kannattaa kuitenkin aina varmistaa jollakin ketjulla, liinalla tms.
|
||||
|
||||
![]()
Alkaa olla jo niin vanhoja pulloja ettei saa kenkättyä eteenpäin, ei muuta.
|
|
|||
|
|||
![]()
miks näitä pitäis kenkätä?mulla on tuo 30kg vanhempi pullo ja pidän sitä parempana kuin uutta.justiinkin tuon jalan takia.appiukolla puolet pienempi vuokra pullo ja maksaa siitä vuodessa saman verran vuokraa kun minä sain tuon 30kg omaksi...
|
|
||||
|
||||
![]()
Ihan sama, joskus vain voi tulla tilanne, että tarvii pienemmän pullon ihan vain jo kuljetettavuuden vuoksi. No asia minun puolesta loppuun käsitelty, ostin uuden pullon, eikä ollu paljoa tätä kalliimpi.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään vinssi ja 2kpl paineilma pulloja | jjtp | O/M/V Muut | 2 | 25.01.2010 22:16 |