![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() GEFJ? (Varvihäkki)Tästä sit pitäis jatkaa.Tekniikasta huolehtii mese.Tuleeko se pro modiin tojotan näköisenä?Jatkuu......
Tein itse ja säästin. RASOR Viimeksi muokannut sumpe : 04.02.2012 19:35 |
|
||||
|
||||
![]()
no joko jatkuis..
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Mut jos jo nyt ko äsken oli kova suunnittelu puhelimes
|
|||
|
|||
![]()
Mielenkiintoinen projekti kai kesäks raisioon sbc sopis suoraan pannuhuoneeseen semmosiakin löytys
|
|||
|
|||
![]()
Pistetäänkö pieni kilpailu raision ekat kisat ja osallistutaan johonkin hösseli luokkaan kumpi on voittaja saa kunniaa runsaasti. Mä ajasin krossi autolla joka on kans vähän kesken.
|
||||
|
||||
![]()
Olis kiva sanoo et JOOO mut en oikeen uskalla ku toi rakentelu aika on melko rajallista.Yritetään silti
![]()
|
||||
|
||||
![]()
No joko on paljon edistyny?
|
||||
|
||||
![]()
Tottahan toki on edistynyt! Nyt on kauhee mietintä josko 4 linkillä tai sit "range" tyyliin akselit pulttais kiinni.Unibalit 20mm on vaan pikkusen hintavat,mutta hitsattavat laakeripesät jotka on vastaavat mutta yli puolet halvemmat ja kestääkö noi unibalit?Pojan rc cravleria on tullu pyöriteltyy kovin.Nyt saa viisaammat neuvoa nivelten suhteen! Panhardi on tarkotus jättää tästä keksinnöstä pois.
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Ohjauksessa minulla oli aikaisemmin Hirschmannin 16-milliset nivelet (n. 50€/kpl) ja ne väljistyivät pahimmillaan parilla ajokerralla. Ohjauksessa oli kuitenkin perustavaa laatua oleva virhe, eli nivelet pääsivät pohjaamaan ulosjoustossa. |
|
||||
|
||||
![]()
Minäpä piittaan kustannuksista hyvinkin paljon! Mut ei nyt viittis ihan sekundaakaan tehdä.
|
||||
|
||||
![]()
http://stores.ebay.co.uk/McGill-Motorsports Olisko tuol sopivii nivelii järki hintaan? Itse tilasin omaan ruohonleikkuri projektiin tuolta muutamia pikkusia.
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Make: 040 537 33 28 Sillä on jo jonkunverran niveliä ja jos kysyntää tulee riittävästi, niin se voi hyvinkin innostua tekeen niitä lisää. Tare sitä aina välillä "kiusannu" että alkais tekeen niveliä, kun kerran osaa ja sillä on itellä laitteet. Sama heppu on tehny sen sun Kuttulandian kisoista voittaman ohjaussylinterin ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]()
|
|||
|
|||
![]()
Oletko ajatellut viedä tämänkin projektin leimalle ja sitä myötä katuliikenteeseen. Kokemusta sulla kun jo on vuosien takaa ja silloisista pikku asiavirheistä on varmaan otettu opiksi.
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tuosta oppineena voin sen verran sanoa et oli oikeen vanhan kansan jäykkis toi katastus ukko.Tarkkaan kun katsoo autoa ja kuuntelee katsurin juttuja ni ei voi kun hymyillä.Meni se ihan sanattomaksi kun juttelimme heidän jarru dynosta,oli liikaa heittoa takajarruissa vaikka oli kertakytkettävä voimavirta lukko.(Tästä jos on jollakin näköhavaintoa ni vois vinkata)
|
||||
|
||||
![]()
Kertokaas arvon raatilaiset! Mitkä ja minkä kokoiset renkaat tähän vekottimeen pitäis ostaa?
|
||||
|
||||
![]()
Jos vältykset riittää ja saat auton niin keveäksi ku puhelit voishan noi mersun akselit kestää jopa 39,5 IROCit.
...tosin nyt jälkikäteen muistin sun kaasujalan ![]()
RASOR Rauman Seudun OffRoad ry Vain kääpiöt madaltavat autojaan... Viimeksi muokannut Olkku : 29.01.2012 16:38 |
|
||||
|
||||
![]()
Eikös joku 37-39 haarukka ole sopiva. Ja pehmeet renkaat.
|
|
||||
|
||||
![]()
Kyllähän ne saa olla vaiks kuin suuret mut! Ne välitykset.37" irok olis ny ajatuksena
|
||||
|
||||
![]()
No millaiset välitykset tähän autoon nyt on niinku rakentumassa? Automaatti vai manuaali lodjulla?
|
|
||||
|
||||
![]()
Niinpä! On tainnu jäädä mainitsematta.Mesen paku laatikko ja 300gd,n akselit.
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() Eli jakiksen välitys pikkupuolella? Perävälitys? Ja esim 1. 2. ja pakkivaihteen välitykset kiinnostais....paku laatikko on siis automaatti vai manuaali? Mikäs kone tähän on tulossa, eli millainen kierrosalue käytössä? |
|
||||
|
||||
![]()
Toi loota on manuaali ja 1 välitys jotain 6 ja jakis oli 2.14 ja perät 4.9
|
||||
|
||||
![]()
Nyt pukkas semmosia kone vaihtoehtoja et taikuri on itsekkin ihmeissään