Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Linkit muihin palveluihin > Elävä Arkisto > Corvette Finland > Vuosimallit 1984-1996
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Vastaus

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 21.03.2003, 22:26
Guest

Perusasetus

Automaatti muka mahoton

No voi mahoton paikka.Se joka väittää että tomaatti on mahoton talvella niin ei tiedä mitään mistä puhuu.Olen ajanut 6 talvea 350 TPI ja automaatilla ja tiedän mistä puhun.Jos korvien välissä on puruja niin ajo ei onnistu vaikka laatikko olis mikä.

Note! This message was posted anonymously!

Vastaa lainaten
Vanha 25.03.2003, 21:54
Guest

Perusasetus

No, minähän sitä väitin. Siis minä joka olen 2 talvea päästellyt manuaallilla. Mutta muistaakseni sanoin myös, että kokemusta ei automaatista ole ja vain uumoilen, että automaatti SAATTAISI olla hiukan hankalampi ajettava kuin manuaalivaihteinen, siis liukkaalla kelillä ajettaessa.

Toki täytyy myöntää, että sehän on vain tottumuskysymys: ajamiseen oppii ja pelisilmä harjaantuu kun kokemusta kertyy. Näin siis voi ajan kanssa voimakkaasti vääntävällä koneella ja automaattivaihteistollakin olla nautinto ajella liukkaalla talvikelillä.

Tarvitseeko sitä heti hikeentyä senkin tomaatti.

Vastaa lainaten
Vanha 27.03.2003, 22:11
Guest

Perusasetus

Tomaatti menee, jos turbiini ei ole "mahdoton".. Muuten nykäisee vaihdoissa mukavasti..

Eriasia sitten on, onko Corveten käyttämisessä talviautona mitään järkeä..

Vastaa lainaten
Vanha 27.03.2003, 23:54
Guest

Perusasetus

No enhän minä (kahden talven konkari) vartavasten Corvettea talviautoksi valitse mutta kun omistan vain tämän yhden auton niin minkäs teet!

Vastaa lainaten
Vanha 28.03.2003, 10:39
saksie saksie ei ole kirjautuneena
Tulokas

Rekisteröitynyt: 18.03.03
Sijainti: Finland.
Perusasetus

kyllä on vaikeeta! olen ajellu tomaatilla jo 29 vuotta sitten, työkseni. tosin auto oli silloin vain 6'3 litrainen mopar(hyi). ei siinä ole mitään ihmeellistä. minnesotassa on kyllä automaatteja pilvin pimein, myös corvetteja, eikä siellä panna autoja talveksi varastoon. autot on tehty ajamista varten. -87 vette with studs.

-87with snowtires
Vastaa lainaten
Vanha 28.03.2003, 11:30
ToniH:n Avatar
ToniH ToniH ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen

Rekisteröitynyt: 05.04.02
Sijainti: Finland.
Perusasetus

Nyt pitäis kaikkien muistaa, että automaatteja on ollut kymmeniä vuosia - samoin talvia Oikeiden autojen tehot ovat olleet samoissa tai jopa laskeneet mutta talvirengasteknologia senkun paranee. Vetten painojakauma on niin hyvä, että kokemukseni mukaan esim. tehokkaalla koneella varustettu iso bemari on kevytperäisenä huonompi ajaa liukkaalla. Ei siis mitään ongelmia ainakaan minulla ja ajan kitkoilla.

Toni

Vette '91
Kupla '00
Land Rover '66
Vastaa lainaten
Vastaus

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
vw syncro onko muka hyvä mehtä auto kuppiveikko Chit-Chat 109 04.02.2015 22:48
Suzuki 410 pig-up..mahoton rojekti.. make-lj Maasturiprojektit 20 15.10.2007 08:33
Muka maastoauto -P- Chit-Chat 7 28.01.2006 23:33
Muka offipeli !!! ainakin nimessä on offroad... sippis Chit-Chat 7 22.10.2005 12:58
Läjän runko ei muka ruostu? Pauli Tekniikka & Jutustelu 28 06.01.2005 17:40

Sivu luotu: 13:59 (GMT +2).