![]() |
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Automaatti muka mahotonNo voi mahoton paikka.Se joka väittää että tomaatti on mahoton talvella niin ei tiedä mitään mistä puhuu.Olen ajanut 6 talvea 350 TPI ja automaatilla ja tiedän mistä puhun.Jos korvien välissä on puruja niin ajo ei onnistu vaikka laatikko olis mikä. Note! This message was posted anonymously!
|
|
|||
|
|||
![]()
No, minähän sitä väitin. Siis minä joka olen 2 talvea päästellyt manuaallilla. Mutta muistaakseni sanoin myös, että kokemusta ei automaatista ole ja vain uumoilen, että automaatti SAATTAISI olla hiukan hankalampi ajettava kuin manuaalivaihteinen, siis liukkaalla kelillä ajettaessa.
Toki täytyy myöntää, että sehän on vain tottumuskysymys: ajamiseen oppii ja pelisilmä harjaantuu kun kokemusta kertyy. Näin siis voi ajan kanssa voimakkaasti vääntävällä koneella ja automaattivaihteistollakin olla nautinto ajella liukkaalla talvikelillä. Tarvitseeko sitä heti hikeentyä senkin tomaatti. Note! This message was posted anonymously! |
|
|||
|
|||
![]()
Tomaatti menee, jos turbiini ei ole "mahdoton".. Muuten nykäisee vaihdoissa mukavasti..
Eriasia sitten on, onko Corveten käyttämisessä talviautona mitään järkeä.. Note! This message was posted anonymously! |
|
|||
|
|||
![]()
No enhän minä (kahden talven konkari) vartavasten Corvettea talviautoksi valitse mutta kun omistan vain tämän yhden auton niin minkäs teet!
Note! This message was posted anonymously! |
|
|||
|
|||
![]()
kyllä on vaikeeta! olen ajellu tomaatilla jo 29 vuotta sitten, työkseni. tosin auto oli silloin vain 6'3 litrainen mopar(hyi). ei siinä ole mitään ihmeellistä. minnesotassa on kyllä automaatteja pilvin pimein, myös corvetteja, eikä siellä panna autoja talveksi varastoon. autot on tehty ajamista varten. -87 vette with studs.
-87with snowtires |
|
||||
|
||||
![]()
Nyt pitäis kaikkien muistaa, että automaatteja on ollut kymmeniä vuosia - samoin talvia
![]() Toni Vette '91 Kupla '00 Land Rover '66 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
vw syncro onko muka hyvä mehtä auto | kuppiveikko | Chit-Chat | 109 | 04.02.2015 22:48 |
Suzuki 410 pig-up..mahoton rojekti.. | make-lj | Maasturiprojektit | 20 | 15.10.2007 08:33 |
Muka maastoauto | -P- | Chit-Chat | 7 | 28.01.2006 23:33 |
Muka offipeli !!! ainakin nimessä on offroad... | sippis | Chit-Chat | 7 | 22.10.2005 12:58 |
Läjän runko ei muka ruostu? | Pauli | Tekniikka & Jutustelu | 28 | 06.01.2005 17:40 |