![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() I am the beer tsampionHuh mikä rapula. Kiskoin eilen melkein puol litraa viskiä ja sitten menin paikalliseen pupiin, jossa löin omistajan kanssa pikku vedon. 30€ + oluet, että pystyn juomaan 5x0.5L tuoppia olutta alle 20minuuttiin. Oli todella kova suoritus täytyy myöntää, 2 ekaa tuoppia meni ykösellä melkein alas ja sitten rupes tökkimään, röyhtäytti saatanasti mutta sain helposti vielä kolmannenkin tuopin alas. Tässä vaiheessa olin juonut 1,5L olutta alle 10minuuttiin. Neljättä tuoppia olin kiskonut noin puoleen väliin ni tuntu ku joku ois iskeny lekalla päähän, humalatila nous 50% yx kax, maha rupes olemaan ihan täynnä ja tuntu että oksennan ja häviän 30€ + tuoppien hinnat 5x4,30€. Mutta en antanut periksi väkisin join loput oluet alas ja voitin vedon! Suoritus tulos: 5 x 0.5L tuoppia kolmos olutta 17,5minuuttiin. Mielestäni aika kova. 2 edellistä yrittäjää ei pystynyt tuohon, todistin vierestä. Epäilin vähän itseänikin kun yx kundi joka on juonu 15v melkein joka päivä oksenti 3 tuopin jälkeen. Mulle esitettiin jo uus tsallense, 4 x 0.5L olutta 5 minuuttiin, jos voitan saan 150€ + taksin kotiin, jos häviän joudun maksamaan 150€ + oluiden hinnan. Mitä olette mieltä otanko haasteen vastaan? Voin sanoo että 3 tuoppia menee varmasti 5minuuttiin mutta tuo neljäs on kova, yksinkertaisesti jo sen takia että sisuksiin ei mahu juuri enempää nestettä. Tuo 2,5L olutta alle 20minuuttiin mielestä ihan täysin absoluuttinen maksimi mitä minä pystyn tekemään. Sehän vastaa melkein 8 normaalia kaljapulloo Onko teillä kokemuksia vastaavista hommista?
Monien lähteiden mukaan elämä johtaa 100% varmuudella kuolemaan. Muistakaa pelätä kaikkea, älkää vahingossakaan erehtykö nauttimaan mistään. Ikinä. Milloinkaan. autot: TOYOTA HJ61, NISSAN KING CAB 4X4 2.5TDIC Viimeksi muokannut VonLeka : 31.12.2009 11:12 |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
KBS Beer Bottle Collection | mikk0 | Oluet | 0 | 20.08.2002 15:44 |
Beer VS Pussy | SohNah | Jokes | 0 | 17.05.2002 16:26 |
Beer-O-Matic | tuska | Oluet | 0 | 23.02.2002 19:42 |