![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() TuplanivelMistä noita ristikoita saa toyotan tuplanivelelle ? Sais olla pikkasen etullisempia kuin 80 € kpl ![]()
|
|
||||
|
||||
![]()
Multa! Tuplanivelen ristikko Toyotat 79-85 (ainakin) 29.90/kpl!! Tosin tilauskamaa, en ole varastoinut noita!!
|
|
||||
|
||||
![]()
Kuppi 28,5 mm ja lukkorenkaasta - lukkorenkaaseen 54 mm niin sitten on sopiva.
|
|
||||
|
||||
![]()
Itseasiassa toi sopii 79-94 tuplaniveleen!!
Ja pitäis sopia sulle, tarkat mitat: kupin halk. 28.575mm ja haarukan sisämitta 53.975mm!! |
|
|||
|
|||
![]()
mitä tähän sanoo CCM1?
|
|
||||
|
||||
![]()
Onko rasvanippa kupin pohjassa?
|
|
||||
|
||||
![]()
itse hain paikallisesta varaosa liikkeestä sellaiset ja tuli huomattua että ei ne mene kuin tietyssä järjestyksessä paikalleen.
|
|
||||
|
||||
![]()
siis tuo sopii hj:n tuplanivel jortaaniin? meilläpäin muistaakseni 45E pala. siks mulla onkin kartaani hyllyllä.
|
||||
|
||||
![]()
että jos jotakin nyt vituttaa mun turha jankkaaminen voi sitt sanoo suoraan,kun kuulema sulla kerran löytyy ihan tunnus myös.. en ihmettele yhtään jos ihmisii jurppi mun viestit välillä,kaikillahan oma mielipiteensä/näkemyksensä..
Vittunko mä työnnän nää perrkele ! ! Viimeksi muokannut Heegi : 21.11.2009 18:40 |
|
||||
|
||||
![]()
http://www.sncardan.fi/ tuolla hyvä pdf tiedosto nivelistä. http://www.snoy.fi/esitteet/cardan_nivelristit.pdf
Viimeksi muokannut tonnisata : 21.11.2009 18:27 |
|
||||
|
||||
![]()
No MITÄ sanoo tähän CCM1 ;-D?
Hymööriä vähän. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostetaan Tuplanivel-kardaani | Jjurva | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 04.02.2009 19:39 |
Ostetaan hj tuplanivel etukardaani | allis | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 07.12.2008 21:04 |
HJ-60:sen tuplanivel kartaanin | räyhäracing | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 25.09.2008 20:43 |
Myydään Toyota HJ Tuplanivel etukardaani | milsim | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 3 | 02.07.2008 11:56 |
O: Tuplanivel kardaani | Killer-Wo | O/M/V Muut | 1 | 23.02.2005 10:13 |