![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() mikä rengas ja mistä 37-->35eli pitäs löytää joku mielummin 37rengas tai 35 sitt jos ei muuta.. olin katellu 37x14.5 creepyy tai 37x13.5 tai 35x13.5 muzillaa no niin soitin rengaskeijulle kyselin 37x14.5 crepyy ei ollut eikä mitään muutakaan ja 12.5 en mielusti haluais.. sitt kirosin hetken ja koopeelle soitto vaikka pari sataa kalliimmat..sama juttu ei renkaita.. siihen sitten ne rengas suunnitelmat..joutuu kohta ajaa 33sill sitt vittu eli nyt kyselen viisaammilta että mitä renkaita pitäs alkaa katsoo ja mistä? siinä 300e/kpl sais maksaa korkeintaan 350 ihan maksimi.. ehdotuksia otetaan vastaan
Vittunko mä työnnän nää perrkele ! ! Viimeksi muokannut Heegi : 12.11.2009 16:58 |
|
||||
|
||||
![]()
No Saksasta vaikka: 37x14,5-15 127 / L M8090 Creepy Crawler 221.32 EUR +rahti 34 EUR/KPL =255.32 EUR/KPL
http://www.offroadreifen.com |
|
||||
|
||||
![]()
miten se maksu ja kauankohan joutuu varttumaan noita?
|
||||
|
||||
![]()
Onko tuolla 15" vanteelle menevät renkaat lopussa? 33/13,5/15 ja 37/13,5/15 oli ainoat pitpullit?
|
|
||||
|
||||
![]()
onko mitään kokemusta procomp Xterrain sitä olis 37x13.5 jos nyt sitten lipposella niitä on.. hinta oli aika sopiva
http://www.offroaders.com/tech/AT-MT...p_Xterrain.htm pojilla hieno vanne/beadlock ja jos kenelläkään hyviä käytettyjä mitä ei uudenhintaisia 10mm pinnalla niin kiinnostaa myös
Vittunko mä työnnän nää perrkele ! ! Viimeksi muokannut Heegi : 12.11.2009 18:10 |
|
||||
|
||||
![]()
Masteri tai Visa ja tulee noin viikossa.
|
|
||||
|
||||
![]()
mites, kun visan luottoraja tulee vastaan, niin pystyykö visalle tunkemaan "extraa" ?
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Eiköhän toi selviä ihan oikeasti, kun soittaa luottokuntaan, voi nyybi Visan vinguttajat kertoa täälä ihan mitävaan faktaa.... TEMÄHIK |
|
||||
|
||||
![]()
ei ole visaaa,mutt jos ei muualta saa nii pitää uhoo faijalle että se pääsee höylään
![]() ja maksu tulloo sitten.. noi Xterrainit kiinnostas kovasti kyll.. ihme ettei ole enemmän niitä jengillä ku hintakin sopiva
|
||||
|
||||
![]()
no mikä niitten hinta oli?
|
|
||||
|
||||
![]()
224e kpl mutta lipponen vastas nyt ettei saa kun tilaamall ja 3kk toimitusaika..
vittu et on vaikeeta näköjään ihan rahalla edes saada renkaita
|
|||
|
|||
![]()
Nordenrengas.fi siel on greepyt n.180 kipale...
|
|
|||
|
|||
![]()
Eipä näköjään oo asiat mihinkään muuttunu. Toinen toistaan
halvempaa nettihintaa kyllä ilmotetaan mutta mitään ei oo myydä... Sakemanneista tilasin 38 creepyt pari vuotta sitten saman ruletin jälkeen. Ei tarttenu mitään muoveja, ihan pankkisiirtona hoidettiin omasta nettipankista ilman mitään lisämaksuja kun eu-lasku oli. Tosin etukäteen piti pulittaa. Toimitus tuli valittuun osoitteeseen parin viikon kuluttua kaukokiidon kautta. Äijät hablas ainakin silloin englantia joten kannattaa reilusti kysyä mitä on varastossa ja mitä oikeesti maksaa kun se niiden kiinteä rahti koskee vaan jotain alle 33" kumeja. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
nyt luultavasti saan ruotsista 37creepyt suht sama hinta ku rengaskeiju jolla ei ole mitään maxis renkaist puuttuu E merkintä siksi niitä ei saa,taas on eu direktiivit hyviä vittu.. paranee pito ja ominaisuudet varmaan sitt kun saa E kirjaimen renkaaseen
|
||||
|
||||
![]() 37x14.5 220e kpl... eri asia jos niillä on niitä edes.. 35set oli 180e kpl.. + alv ja rahti..
Vittunko mä työnnän nää perrkele ! ! Viimeksi muokannut Heegi : 13.11.2009 19:31 |
|
|||
|
|||
![]()
kokeile ja tilaa 150egee ilman alv/180alvin kans.on ainakii kaverit saaneet renkait siel...tosin hurri on hurri...
|
|
||||
|
||||
![]()
niin eli ehkä saattas toimii niitten homma muuta kuin suomalaiset pässit...
|
|||
|
|||
![]()
Kalajoenkumikorjaamo.fi myy maxxista
|
|
||||
|
||||
![]()
OP:ssa ainakin voi ladata "extraa" korttiin. Eli siis vaikka olis nollasaldo kortilla ja laitat sinne 500EUR niin sitten on saldo +500EUR.
|
|||
|
|||
![]() Renkaat.
Jokos oot rengaskauppiaan tavoittanu?
|
|
||||
|
||||
![]()
jåå uudet 37x14.5creepyt seisoo odottamass vanteita,ruotsin puolelta KM-däck firmasta tuli
suuret kiitokset Zeizeille joka ne ystävällisesti toi etelään
|
||||
|
||||
![]()
OT:tä pikkusen jotta mites meinasit välitykset muuttaa tuohon ratsuniin ??
|
||||
|
||||
![]()
toiset välit etu/takaperiin... 4,562 välit eiköhän se kompensoi
|
||||
|
||||
![]()
Mitäs tuli kumeksille hintaa ???
Itellä olis ens kesäksi kans haussa 37" ![]()
|
||||
|
||||
![]()
toiset välit etu/takaperiin... 4,562 välit eiköhän se kompensoi
Joo ne 4.625 välitykset ja sitten seuraavaksi jakolaatikkoon välitystä sitten menee hiljaa pilkotaan Callen kanssa tota mun autoa pikkusen osia kiertoon. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Mikä olisi hyvä rengas? | illu2 | Tekniikka & Jutustelu | 25 | 08.01.2007 05:17 |
Mikä on korkein rengas 16" vanteelle | samid | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 14.11.2006 23:49 |
Mikä rengas 1998 Hiluxiin? | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 14.04.2006 17:29 | |
mikä rengas suzukiin | joojoomies | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 21.11.2005 12:44 |
RE:Mikä rengas koko max.sopii BJ-42:een? | tp | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 03.09.2003 22:18 |