![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() Range Rover efi käynti ongelmaElikkäs kyseessä on Range Rover 3.5 efi automaatti vm 1988 bensa krematorio! kävin laittamassa eilen käyntiin,niin lähti kuin palmun alta,mutta muutaman sekunnin jälkeen löi niin kovan ryypyn päälle että kohta jo sammui! eikä enään suostunut muuta kuin lupaamaan!? Edellisenä päivänä teki samaa, mutta suostui jonkun aikaa röpöttämään,josta sitten käynti ikäänkuin normaalisointui! Älylaatikon(apparin penkin alta) olen uusinut n vuosi sitten,mistäs nyt pitäisi aloittaa?Vielä sellainen jäi kertomatta,olen purkanut bensatankin pois takapään ruostevarioiden korjailun takia,tankista lähtee neljä pientä putkea korin sisällä olevaan pikkusäiliöön ! takaisin laittaessa on ehkä letkut menneet sekaisin! olisiko tällä vaikutusta ongelman syntymiseen? Laitteessa ei kuitenkaan ole mitään emissioncontrol sydeemiä säiliöineen,vain tuo takapään purkki.Kokeilin startata tänä aamuna! ei edes kunnolla lupaa! ![]()
Viimeksi muokannut secle1 : 21.11.2009 16:59 Perustelu: lisää kysymyksiä |
|
||||
|
||||
![]()
Puolasta?
|
|
|||
|
|||
![]()
Ryyppysuutin jää päälle?
|
|
||||
|
||||
![]()
Minulla oli sama ongelma aikanaan ja sen vika ei selvinnyt minulla olon aikana ikinä. Ainut vinkki minkä voin antaa on se että startti ei kestä kovin pitkiä sahauksia ja jos ei suostu lähtemään sammumisen jälkeen käymään kunnolla, niin vaihda tulpat. Minulla ainakin pimeni tulpat nopeaan tahtiin liiallisen bensan saannin takia.
|
|
||||
|
||||
![]()
Sytkän ohjainlaite, siinä jakajan kyljessä....
löytyy tarvikkeena lähes kaikilta varaosatoimittajilta, itse suosittelen Hella (Örum), koska on OEM, eli org. valmistaja! Löytyy karaasi, Huoltorep, Offipaja, IMF, OffRoadCenter, harakiri ja viriviri töötöt-pajat... n. 60€
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
range 3.5 käynti häiriö | anttikoski | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 11.10.2009 20:53 |
Myydään M: Land ROver/Range Rover uretaanipuslat | Karvinen | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 5 | 02.08.2009 20:24 |
Range ja jarru ongelma | Masu | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 07.12.2007 16:16 |
patrol käynti ongelma | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 25.01.2007 09:10 | |
Pajeron käynti ongelma | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 28.03.2005 16:08 |