Eli asensin tohon taroon entisen laatikon hajottua vähän erikoi semman vaihteiston. Myyjä epäili sen oleen lj 70:ssä? Moottori siinä paketissa on ollu kuitenkin 2l2. Kytkinkoppa ja paerusvaihteisto on ihan normaali 5v. Mutta jakolaatikko on outo, siinä on semmuen askel moottri mikä kytkee neliveto päälle/pois. Pikkukepissä on sitävarten nappi. Keppi itsessään ei liiku kuin eteen taakse, Edessä hidas takan nopea. Aikamme mittailtua homma ei ole aivan niin yksinkertainen. Siihen on vissiin kuulunu semmunen ohjausyksikkö mikä haistelee moottorin asentoa ja ohjaa sitä tai jotenkin. mottiin menee 5 johtoa. Ja antureita on yksi enemmän ku entisessä, Joku pyörintänopeus juttu luulisin. Eli ongelma on se että kytkentä pitäs olla semmunen että kun mottori tekee liikkeen päälle/pois pitäis sen heti mennä tämän jälkeen "virrattomaks". Eli siis sinne ei saa jäädä jännitettä päällä... jne.
Olis kiva tietää mistä autosta tuo vois olla että sais ongittua tietoa tai kaavion että sais tehtyä siihen oikean kytkenän. muuten laatikko kävi normaalisti paikaalleen mutta pakoputki piti muotoilla uudestaan ja kardaani jäi 1.7cm liian lyhyeksi. nämä ei ole ollu ongelmia mutta sähköissä on pientä haparointia.
Jostain tojotasta se on. Japanista se on tuotu japan mottorituonnin toimesta joskus. Voi siis olla joku erikoismalli mitä tänne ei ikän ole tuotu...
Hiacessa on hieman samanlainen systeemi mutta minusta se toimii taas alipaineella.