![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() Rompe1 meni särkiIhan vaan yleisen vahingonilon vuoksi. Jalkapoikkisärki ja nyt se on telakalla tyksissä 27.08.2009 15:21:29 Humppila tieliikenneonnettomuus: pieni Silminnäkijähavainto: Farmari-Volvo ajanut kuorma-auton perään 9-tiellä. (Perustuu silminnäkijän raportointiin. Havainto tarkistamaton.) -tekevälle sattuu ![]() ![]() ![]()
|
|
||||
|
||||
![]()
Toi on tylsää. Kannattaa pitää huoli, että tulee luut kerralla kohdalleen.
Nim. kaks kertaa koipipoikki |
|
||||
|
||||
![]()
Auts, toipumisiin.
Nimim. nilkka katkipoikki taannoin - oli kipeä. |
|
|||
|
|||
![]() toipumisia
eiköhön tuosta vielä jalka tule..
nim. solisluu poikki, lapaluu palasina, kaikki kylkiluut oik poikki/murtunut, rintatanka murtunut ja selkärangasta muutama nikama murtunut sekä äänihuuli halvaantunut ja reikä keuhkossa sekä ilmarinta. |
|
||||
|
||||
![]()
Auts, pikaista paranemista!
Sen verran edittiä että helkkarin ruma toi verho, viekää sinne vaikka naamiointi verkkoa tilalle .. ![]() Viimeksi muokannut MakeO : 27.08.2009 23:27 |
|
||||
|
||||
![]()
Taas... eikös Rompe mennyt viime talvena äLJiillä katolleen... ja sairaalaan. Itsestään riippumattomista syistä taisi silloinenkin äksidentti johtua.
Onneks ei taaskaan tuon pahempaa, vaikka ompahan tuossakin paranemista. Voimia ja tsemppiä parantumiseen! |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Sairaalassa olin kun oli "Pahanlaatuinen A-influenssa, ja Aivokalvon tlehdus". Rupee kyl riitteleen nää sairaalakeikat, voisin kyl luovuttaa suosiolla muille... ![]()
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
||||
|
||||
![]()
on se niinki nii, mut ois käyny ehkä pahemminkun ois ollu läjän kans liikkeellä. Airbag pelasta melkoisesti, kun rattitolppakin oli mennyt poikki.
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
||||
|
||||
![]()
On se hyvä et on talvikausi alkanu ni et ollu mesen kans liikkeellä
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Onnex en ollu niin. Ei kyllä toivois tämmöstä kohtaloo kelleen, ei edes pahimmalle vihamiehelle. Sairaalassa ollaan si vissiin 2-3 viikkoo. Alustavasti lekurit sano et jos kaikki menee suunnitelmien mukaan, niin vuoden loppuuun asti saikulla...
|
||||
|
||||
![]() Tsemppiä
Näyttää kyllä kieltämättä melkoisen kivuliaalta. Tsemppiä nyt toipumiseen
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Toivottavasti on kivoja hoitsuja siellä.
![]()
|
||||
|
||||
![]() Kyllä
On todella kivoja ja nättejä hoitsuja, ymmärtäävät jopa soukkia täällä. Ei tätä muuten jaksais...
|
||||
|
||||
![]()
Rompe1 terveiset ja rompe1 käski laittaa volvosta kuvan esille
|
||||
|
||||
![]() Kiitos kuvan postauksesta.
Eilen illalla tuli lääkärinkierrolla tiedoksi, että sairaalassa-oloa 1,5vko, ja sairasloma onkin 0,5v-1v...
Ei saa tehä mitään raskasta, ettei siirrokset repeä irti... Tosi upeeetaa, ja mahtavaaa...
|
|||
|
|||
![]()
Saako olla utelias et mitkä on taustat tapahtuneelle?
Melko ehjältä näyttää ulospäin volvon ohjaamo...mikäs tilanne oikeasti? Tuliko koko kojelauta ja polkimet syliin? Reippaan mittanen sairasloma, siinä ehtii kypsyä tekemättömyyteen monta kertaa. Pikaista paranemista toivotellen... |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Vai johtuuko kaiki lääkityksestä ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
syyläri oli kakkos pytyn kohdas ja ratti tolppa meni poikki niin kuin rompe1 jo kertoi aijemin ja oli vissiin jo moottori tullu vähä jo ohjaamoon
|
||||
|
||||
![]()
no mut saku aattele positiivisesti, et ainakaa tartte enää aluja siihe volvoo
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ainoo positiivinen asia.
Mut mulla ois ny melkein ajamattomat nastarenkaat aluvanteilla tohon... Tarttisko kukaan?
![]() Nyt si tarvii alkaa hankkia uutta työautoo. Toi Arskan range vois olla ok, tai sit ihan reilu ja aito paku. Edullisia saapi ehdotella. Osaax joku tehä tästä linkin tonne OMV osastolle, et ostetaan paku??? Tänks etukäteen.
|
|||
|
|||
![]()
Tarkottaaks edullinen et saa maksaa muutamia tonneja vai et olis muihin vastaaviin verrattuna edullinen?
|
|
||||
|
||||
![]()
Tässä tapauksessa edullinen tarkottaa alle 10.000 pakua...
Mieluusti sais olla lisäpenkitkin... Lisää vaatimuksia myöhemmin. esim. Fiat Scudo, Fiat Ducato, VW Transporter, yms käyvät.
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
kelpaa uaz merkinen maasto auto?
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M: L200 laatikko(särki)+jakis(ehjä) 4WD | Vilkutin | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 4 | 09.05.2009 08:55 |
Meni jo | MikkoVuorsola | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 17 | 14.01.2007 13:48 |
meni | junnu78 | O/M/V Ajoneuvot | 5 | 30.10.2006 20:12 |
isoin särki? | Outdoor hobbies | 11 | 28.05.2006 14:11 | |
M: meni jo | veejii | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 07.02.2006 18:42 |