![]() |
![]() |
|
O/M/V Ajoneuvot Kaikki kokonaiset ajoneuvot tälle osastolle. Sekä ajokuntoiset, että kokonaisena varaosa-autona myytävät. |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() OffirangeMyyty Suunnistuskausi on ohi meidän tiimiltä joten joutaisi myydä auton pois.Eli kyseessä Range -76 http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=2048&pictureid=37129 Mielellään myydään kokonaisena mutta osina myyminenkin on mahdollista jos tulee riittävästi kysyntää. Yritän listata tähän vähän mitä tuo pitää sisällään: Kori lyhennetty = pieni takaylitys 3" korotusjouset Avomuutos AKK:n trial kaaret 36/12,5-15 renkaat ----------> nämä kaikki rekisteröity aikoinaan! Sitten: Molemmilla akseleilla ARB paineilmalukot + ARB kompura Takana Karpiolan vahvat vetarit Edessä yhden kisan ajetut KAMin vetarit+murrokset + 1 kpl varatumppeja murrokseen http://www.kamdiffs.com/cv_conversions.htm Panssarit murikoiden alla ja tietty vaihde/jakolaatikon alla. Renkaat 35/15-15 Super swamberin TSL:t, pintaa reilusti jäljellä 10" beadlock vanteet Kasa työvaloja 2 kpl helmikuussa ostettuja punaisia optimoja 9000 ranchot iskareina edessä Come Up DV 9.5i takana Tabor 9k molemmat teräsvarpeilla Täysin suorat konepelti ja etulokasuojat mukaan niin tuosta saa säällisen näköisen laitteen vielä! Kaupan päälle tulee nämä jos koko kopan ostaa. Lisäksi yhdet 23/24 spline murrokset mukaan. Yksi varaosakone ja akseliputket mukaan myös Jotain jäi ehkä kertomatta mutta täydennän listaa kun mieleen asioita tupsahtaa. Tarjouksia vastaanotetaan numerossa 040-4871085 ja voi tähän topicciinkin vastata Hintoja on monenlaisia, kaikki riippuu siitä mitä pakettiin mukaan kuuluu! Jotain vaihdokkiakin tietty voi tarjota! Nelivetoista kuitenkin! Koska hinta on pakollinen niin perushylsy siirtorenkailla 1800€ + allaolevat hilppeet lisää hintaa tietty! Myyty
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa" Viimeksi muokannut panzer : 16.01.2010 18:25 |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|