![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() samurain ratti akselin irroitus??Kuinka tuo samurain ratti akselin saa otettua pois? Otin konehuoneen puolelta sen akselin jo pois joka menee simpukalle´. Pooriosuus joka tulee tulipellinläpi konehuoneeseen auton sisältä niin naputtelin sitä konehuoneen puolelta vasaralla ja sinne se alkoi painumaan kohti auton sisätilaa mutta kun yritin vetää rattia itseenipäin niin ei ollut irti. Polkimien ikohdalla näytti olevan 4kpl 12mm kannalla olevia muttereita,nuo ilmeisesti pitää myös irroittaa. Miten saisin nyt takaisin konehuoneen puolelle sen pooriosuuden johon ohjaustanko tulee kiini??
|
||||
|
||||
![]()
Nousiko ratti saman verran mukana?
Suzukissa on kasaan painuva rattiakseli,mutta en muista missä välissä se "liuku" on. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
se liuku on siinä konehuoneessa olevassa tangossa |
|
||||
|
||||
![]()
Ei noussu ratti mukana siksi aloinkin kyseleen täältä. Olen naputtanut jo sen sen verran sisällepäin ettei konehuoneen puolella näy enään ollenkaan koko poori osuutta.
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Ota ne neljä mutteria irti tulipellistä ja muistaakseni pari kojelaudan alta niin saat sen rattiakselin pöydälle. Muistaakseni joutuu vielä ottamaan ratin rti,että saa suojaputken sisältä rattiakselin ulos. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Pronssiholkin irroitus | Tumppi | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 23.04.2007 20:28 |
teippauksien irroitus | Tekniikka & Jutustelu | 22 | 14.06.2006 00:15 | |
Bj:n takavetarin irroitus | jansku | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 11.04.2005 18:39 |
Lasien irroitus? | jambo72 | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 21.11.2004 11:28 |
Tulppien irroitus? | Paavo | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 06.09.2004 21:01 |