![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() 27.8 Pääsin oikein radioon...Niin tossa kehä 1:llä Tuusulanväylän kohdalla länteenpäin oli 8.30 aamulla pieni liikenneruuhka,aiheuttaja sininen farmariAudi...kiilasi pientä WW poloa(siivousfirma),joka tuli mun eteen..en kerinnyt n.60km/h vauhdissa paljonmuuta kuin väistää ojaan ja katsoa kun valopylväs lähestyy ja ajaa siitäkin läpi.Audi ei pysähtynyt,Polo kuski oli pysähtynyt ja kävelinkin sit sitten kattoo miten äijän kävi.No siihen Poloon ei sitten osunnut. Äijä oli kauheessa shokissa kyllläkin.Soitettin sitten poliisi,palokunta ja ambulanssi paikalle. Valopylväs oli mennyt juuresta poikki ja minun Hiluxsin(33",60mm,Turbo,peruskamaa)Offiini tuulilasi rikki,kattoon lommo,1kpl työvaloja ja keularauta väänty. Rikos ilmoitus tehtiin,mutta luultavammin sit maksaja olen minä ![]() Anteeksi kirjoitusvirheet ![]()
|
|
||||
|
||||
![]()
Noita urpoja on joka aamu liikenteessä
![]() Näkee aivan älyttömiä ohituksia välillä. Toivottavasti audi jää kiinni jossain vaiheessa. Ja eiköhän vakuutus korvaa,kun et ollut syyllinen.
|
||||
|
||||
![]()
olen kuullut juttuja että tuollaisissa tapauksissa ei välttämättä korvaisi koska kukaan ei ole sun autoon kolaroinut mutta tälle väitteille ei löydy minulta mitään todellista näyttöä joten voi olla satuja.
|
|
||||
|
||||
![]() joissain tapauksissa...
ihan totta toi revun juttu, esim. jos jotain elukkaa vaistät vaikkapa koiraa osumatta siihen ja ajaa 80 000e mersun kallioleikkaukseen niin turha on tulla vakuutuksia kyselee... se on ajajan moka siinä vaiheessa...
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
kasko on sitä varten että korvaa omat ulosajot sun muut.
|
|
||||
|
||||
![]()
Kaskossakin pitää olla KOLARI vakuutus, muuten ei korvaa..Esim laajojen osakaskojen kanssa kannattaa olla tarkkana.
Kolari vakuutus korvaa sitten kaikki omat hölmöilyt(omavastuun hinnalla) ja tuntemattomien parkkipaikka koppasut
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
kun polossa ei ole jälkeä niin voi,että liikennevakutuksesta menee valopylväs ja Bonukset laskee 10% ja Hiluxin korjauksen maksan itse...Odotellaan poliisien päätöstä ja ollaan pessimistejä niin ei petytä ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tänään tuli soitto konstaapelilta,että he ei ota minkäänlaista kantaa asiaan
![]() Kuulema nyt saa tapella vakutusyhtiöt...että silleen. No käyn tekee kirjallisen vahinkoilmoitusen ja pistän tämän(VW Polon) siivoufirman auton vahinko vastuuseen p.....e. Katsotaan miten käy...
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Pääsin lehteen!!! | A-P | Chit-Chat | 4 | 03.12.2008 22:20 |
Toimiiko Hj:n edicci oikein? | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 27.10.2006 18:34 | |
nyt minäki pääsin volvoon käsiksi... | oska80 | Chit-Chat | 14 | 08.05.2006 16:25 |
Oikein Hyvää Joulua | Nalle | Chit-Chat | 60 | 24.12.2005 18:55 |
Vilkut ei toimi oikein? | Yleiset | 5 | 28.08.2003 07:17 |