![]() |
![]() |
|
O/M/V Muut Kaikki edellisiin alueisiin sopimattomat osto-/myynti-/vaihtoilmoitukset tänne osastolle. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() Rally ajettava ruohonleikkuriMyydään Startista käyntiin ja menoks,kaikki toimii.Itellä liian vähän käyttöä ja tilaa viemässä. Hinta on 450e ja löytyy Salosta p.0400599010 Myydään |
|
||||
|
||||
![]()
Tossa on ilmeisesti ollut valot? vai olenko väärässä..
kelpaako vaihdossa mitään, muutaku euroja ![]()
|
|||
|
|||
![]()
Siinä on edelleen valot,ja jopa toimii,tuunasin siihen tollasen tummennetun pleksin.
Ensisijaisesti kelpaa eurot mutta voihan sitä miettiä jos jotain tarpeellista tarjoot. Myös rakennustarvikkeet vois tulla kyseeseen. |
|
||||
|
||||
![]()
Tarjotaan nyt 350 euroa jos tuot sen tähän salaisiin.
-Markus 045-1211203 |
|
|||
|
|||
![]()
-OHO- Joku ostaja on heränny.Mun viimenen hinta on tasan tarkkaan 400e Ja tuon Salaisiin vaikka heti.
Muuten jää itelle leikkikaluks,ehtisin viemään jo talvisäilöön mut äkkiäkös sen sieltä hakee. |
|
||||
|
||||
![]()
Ihan mielenkiinnosta vaan kysyisin että minkäkoinen moottori tos on siis niinku hv ??
|
|
|||
|
|||
![]()
-MYYTY-
Ihan perus Britgen 10hp:n kone,ja penkin alla oli tyyppikilpi missä luki made in usa |
|
|||
|
|||
![]() mä ehkä ostan
mä ostan (ehkä) js halvennat 100euroon
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään h:ajettava ruohonleikkuri | suzka | O/M/V Muut | 15 | 04.08.2008 23:26 |
Rally Transorientale urheilukanavalla | baxxter | Chit-Chat | 0 | 14.06.2008 20:30 |
WRC RALLY | Rälläri | Chit-Chat | 7 | 15.12.2007 09:58 |
O: Päältä ajettava ruohonleikkuri. | -Timi- | O/M/V Muut | 1 | 30.05.2007 19:00 |
O: Ajettava ruohonleikkuri | Viljo | O/M/V Muut | 1 | 21.04.2007 09:04 |