![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() pajero vietyvarkaat vei pajeroni työmaani taka pihalta, ![]() ![]() pajero on nähty viimeksi lempäälässä maskun kuomu kärry perässä. aamu yöstä. olisin erittäin iloinen jos joku auttaisi minua ![]() ![]() pajero on sininen ja siin on aluvanteet. rekisteri on NLH-86. puhelin numeroni on 0405040027 ![]()
mä yritän viä ![]() ![]() Viimeksi muokannut porro1 : 25.08.2009 16:13 |
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]()
kyllä se juttu. kaverit tarvi pakua ja niille kelpas pajero sekä paksu hinaus köysi.
mä yritän viä ![]() ![]() Viimeksi muokannut porro1 : 25.08.2009 16:29 |
|
||||
|
||||
![]()
Oliks toi pajero pitkä malli? et kuvaa löytäis mistään?
|
||||
|
||||
![]()
on pitkä malli, ei ole kuvia.
|
||||
|
||||
![]()
onko valkoinen? vanhalla lempääläntiellä seisoo yksi tien sivussa hylättynä.siinä melkein vuoreksen risteyksessä.äh lukihäiriö.olikin sininen.eli ei siis sama.
|
|
||||
|
||||
![]()
poliisi setä soitti juuri et pajero on löytynyt, nyt vaan odotan koska saan noutaa sen teknisistä tutkimuksista,
ei ole hyvä omistaa maasturia, totesin jo toisen kerran. edelinen joka vietiin niin se poltettiin. nyt oli osin viksuja "lainaajia" kun ei polttanut. poliisi käytti varkaista sanaa "lainaaja" kun pajero löytyi siistinä ja kokonaisena.
|
||||
|
||||
![]()
jotenki arvasin kenen auton olivat vieny kun lehestä luin tosta hommasta, mutta onneks löyty
|
|
|||
|
|||
![]()
Ja onneksi löytyi ehjänä. Kerrankin fiksuja varkaita.
![]()
|
||||
|
||||
![]()
nyt pajero jo noudettu poliisi sediltä.
ei pahoja vaurioita, takapuskurin päät, hätävilkku katkaisia, virtalukko+rattilukko, valokatkaisia, ulkopeilit. "lainaajat" oli poistanut takapenkin joten ei tarvi itse poistaa huoltoauto katsastukseen. nyt on vaan pestävä pajero hyvin ja siivottava sisältä.
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
|
||||
|
||||
![]()
Se yösäiliökin tais olla tyhjä minkä veivät.
Ainakin lehti väittää että enemmän saa kun vie sen romurille.
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Hauholla yks pankkiautomaatti keikka ja viikko siitä niin 2muuta lähti matkaan...ja saalis oli taattu |
|
||||
|
||||
![]()
ei ollut edes tankannut pajeroa, hyvä että sai sen ajettua huoltoasemalle,
sammu mittari kentälle, onneksi lähti omin avuin käyntiin. huomenna tarvii kysellä tavaroita jotka pajerosta on kerännyt pois. kadoksissa on 2 kuormaliinaa ja 4 paria hanskoja sekä paksu hinaus köysi. "lainaajilla" on ollut omat hanskat koko keikan ajan kädessä. joskus on nopeaa toi poliisin toiminta, 8.30 ilmoitus et pajero tallessa. 13.50 ilmoitus et tule noutaan pajero pois.
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
"Voiman tuntu'" Pajero gen2 vs. Pajero gen1 | Propulsion | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 22.04.2008 16:30 |
Jo toisen kerran rangesta on viety venttiilinhatut | jussi83 | Chit-Chat | 27 | 16.10.2007 11:09 |
Pajero | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 22.11.2006 16:13 | |
-89 TDIC Pajero osix ja -89 TD Pajero ajoon/lelux | O/M/V Muut | 0 | 28.10.2005 07:32 | |
VARKAITA OFFIVARUSTEEN PIHALLA!! Dana60 viety!! | SamiN | Tekniikka & Jutustelu | 98 | 25.10.2005 21:06 |