![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() sammutusjärjestelmistäPirskule viime aikoina säikytelty niin paljon noilla mitä tallissa ei saisi tehdä.... Mulla paloi tänään hihat (takin ja hupparin ![]() Siitä tuli sitten viimeinen niitti et mullehan tulee talliin sammutusjärjestelmä JA hälytys. Hälärin olen jo löytänyt ja päättänyt minkä hankin. Sammutus järjestelmä on viellä mietinnän alla. Mitään virallista systeemiä en tee mutta joku kylläkin. Onko porukoilla ideaa tai oikein tietoa mitä tollaiset suuttimet yms. maksaa? perinteinen sprinkler matalapainevesisumu onko jotain "halon" tyyppisiä esim. hiilidioksidille tms.? ideoita ehdotuksia? Visio olis että jos ei olis sairaan kalliita niin tohon 60m2 talliin tulis 2-3 noita matalapainesumusuuttimia. Tarkoituksena ja toiveena ois että jos paska osuu tuuletimeen niin saisin sisään hälyytyksen ja sammutin järjestelmä kytkeytyisi itsestään päälle. Kun kerkeisin itse paikalle saisin autettua järjestelmää sammuttimilla ja letkulla talon seinästä. Palokuntakaan ei onneksi ole hirveen kaukana. -sami-
|
Luokat |
sammutus järjestelmä, springler, sprinkleri |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|