![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
||||
|
||||
![]() bj:n muutos kierteilleeli mistä autoista sais jakarit joissa riittää akselimassat bj:ssä edessä1130kg ja takana 1320kg
__________________
hä ja kaikki kirjoitukse ovat muistin varaisia,eli ei kovin luotettavia koska yleensä en illalla muista mitä aamulla söin vai söinkö ollenkaan. Ja omituiset sanat saattaapi johtua tän noupädin kosketus näppäimistä, ku tulee näitä harha/viereisiä kirjaimia |
#2
|
|||
|
|||
![]()
110 DEFE...
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
g-mese, HDJ80
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
Gr patrol.
|
#5
|
|||
|
|||
![]()
lantikan jakarit kannattaa laittaa, puslat on suorastaan törkeän halpoja verrattuna mersuun ja toyotaan. yhden ln110 hiluxin etuakselin jäykistämisen tein muistaakseni defenderin taii jonkun vastaavan jakareilla, jakarit uusilla puslilla sai siihen hintaan mitä esim. läjän puolikas puslasarja olis maksanut....!!!
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
paljonko 110 defen akselimassat eli riittääkö ne
__________________
hä ja kaikki kirjoitukse ovat muistin varaisia,eli ei kovin luotettavia koska yleensä en illalla muista mitä aamulla söin vai söinkö ollenkaan. Ja omituiset sanat saattaapi johtua tän noupädin kosketus näppäimistä, ku tulee näitä harha/viereisiä kirjaimia |
#7
|
||||
|
||||
![]()
5-linkki takana
Lainaus:
|
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Ja rover tuotteeseen täydellinen setti 60€ kotiin tuotuna... ![]() |
#9
|
||||
|
||||
![]() load capabilities - Maximum Axle (Kg) Front axle [kg] 110: 1250 130: 1580 Rear axle [kg] 110: 1850 130: 2200
__________________
-Jyrki- Tietä käyden tien on vanki
Vapaa on vain umpihanki (A.H.) |
#10
|
||||
|
||||
![]()
Aiheeseen sekaantuen, mitenkä rangen etujakarit, riittääkö niissä kantavuus, siis etujakarit eteen ja taakse?
|
#11
|
||||
|
||||
![]()
niin on ja hdj kanssa ja rangessa 3linkki. ainoat järkevät taka pään toteutus mahdollisuudet näissä puitteissa.
|
#12
|
||||
|
||||
![]()
ja perustelut tälle väitteelle. Kyseessä siis suunnistus auto jossa ei älyttömiä joustoja tarvita, ja takapenkit pitäs säilyttää, eli tankki pysyy auton alla
__________________
hä ja kaikki kirjoitukse ovat muistin varaisia,eli ei kovin luotettavia koska yleensä en illalla muista mitä aamulla söin vai söinkö ollenkaan. Ja omituiset sanat saattaapi johtua tän noupädin kosketus näppäimistä, ku tulee näitä harha/viereisiä kirjaimia |
#13
|
||||
|
||||
![]()
Tulee jakareilla sellainen vänkääjä että.puslia kuluu aivan perkeleesti.torgue twistiä aivan riittämiin jos tukivarret yhtään pystyssä. Ei muutakun laita vaan jakarit ja totea itse.
Kyllä se tankki sinne mahtuu. |
#14
|
||||
|
||||
![]()
mulla olis jouten disco 2 etu ja taka tukivarret samoin patrollin etu jakarit
|
#15
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#16
|
||||
|
||||
![]()
Ainakin -80 mallis on jo auton alla, lattia luonnollisesti muutenkin sitte erilainen.
|
#17
|
||||
|
||||
![]()
mulla tulee berttaan noi lj:n takajakarit molemminpäin autoa. mietiskelen vielä et laittaisko ne akselin ylä vai alapuolelle. http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=94598
|
#18
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
soa muutos | petrool | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 15.08.2009 11:34 |
ABS ja rengaskoon muutos? | wikke | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 04.03.2008 21:09 |
Defender muutos RHD -> LHD | Masu | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 16.05.2007 14:25 |
N2 muutos N2G | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 25.08.2006 19:41 |