![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
|||
|
|||
![]() kivikiipijän tekniikka kysymysonko kellään kokemusta tai tietoa kuinka toimiva tällainen ratkasu on suunnittelu asteella on kaksi paikkainen kivikiipijä, saisi kevyen ja pienen paketin.
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Ei taida noilla välityksillä kovin hitaasti päästä
![]() ![]() Vai meinaatko kikkailla jotain laatikkoon? Lukko ainakin ![]()
__________________
MudastaPois.Com Tai sit not Team Rotta-Racing Ry K-Nummi |
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Eiköhän siinä välitys ole melko hyvä jos noissa akseleissa on välitys 4-7.. tasauspyörästö vaan jäykäksi! ruottalaisethan noita on jonkii verran vissiin tehny, tuolta löytyy jotakin rojekteja!-> http://www.4x4sweden.se/forum/viewfo...61056102ca0a92 mm. http://www.4x4sweden.se/forum/viewtopic.php?t=11818 http://www.4x4sweden.se/forum/viewtopic.php?t=6292 |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Ihan hyvin tuo pitäisi toimia ja näyttääkin erittän hyvältä. Keveys johtaa kestävyyteen.
Välitykset varovasti laskien varmaan jossain 50:1 huitteilla ja automaatti (kai tuo automaatti on?) käytännössä about tuplaa ne eli kevyeen laitteseen varsin sopivat 100:1 Mistäs ajokista tuo paketti on kun ei äkkinäinen tunnista? Trialiin vai suunnistukseen? Shitpullit tietysti menee vaihtoon kumpaan lajiin vaan ![]() |
#5
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
#6
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
#7
|
||||
|
||||
![]()
tällä systeemillähän nääkin on tehty http://www.westcoastspiders.com/spiders.html
|
#8
|
|||
|
|||
![]()
Mistähän nuo jouset on, siis kierteet, mitkä Yellow Spiderissäkin on? Toki coil-over, tahi ilmatikku, on helppoo ja halpaa.
__________________
A-P *Muovi on saatanasta* KAIKKI ihmiset ovat mölöjä, kunnes toisin todistavat. |
#9
|
||||
|
||||
![]()
Joskus aikoja sitten tuli rakenneltua semmonen suohiipijä missä oli Opel Kadetin 1.2 moottori+4v laatikko sitten pätkä kardaania ja Fiat 128 etuvetolaatikko, tähän oli vaan hitsattu tasauspyörästöön lukko..
Perät oli muistaakseni ison finnin eli Datsun 1600 deluxen ![]() Välityksen oli silleen sopivat ku laitto tosta Fiatin ns. jakoaskista kakkosen tai kolmosen päälle ja sitten pykälteli tosta Kadetin askista tilanteen mukaan.. |
#10
|
|||
|
|||
![]()
Itse itselle vastaten, kun vaan malttoi enste selata tuota ruattalaisten voorumia:
renault 12 fjädrar & volvo 240 fjäderskålar.
__________________
A-P *Muovi on saatanasta* KAIKKI ihmiset ovat mölöjä, kunnes toisin todistavat. |
#11
|
|||
|
|||
![]()
no onkkos tää rojekti saanut tuulta alleen vai olikos uutis ankka vaan
|
#12
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
http://pirate4x4.no/forum/showthread.php?t=16963 |
#13
|
|||
|
|||
![]()
saattaa sie kangasallakin olla jotain jo rakenteilla
|
#14
|
||||
|
||||
![]()
kyllä siitäkin kuvia mielellään katsellaan!
|
#15
|
|||
|
|||
![]()
jos näytä nyt joku haluaa kattella niin runko olisi valmis
|
#16
|
|||
|
|||
![]()
Aikas mahtavaa!
Ihan mielenkiinnosta verkkoa selasin automaattietuvetotekniikoita kytäten, niin tuli mieleen miten tuo Saab 9000 vaihteisto on sijoitettu? Onko siellä moottorin alla tähän tarkoitukseen sopimattomasti?
__________________
A-P *Muovi on saatanasta* KAIKKI ihmiset ovat mölöjä, kunnes toisin todistavat. |
#17
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Jossain vuosimallissa vaihteiston sijainti muuttui... Itsellä 2.3T ysitonnisen nokalta, ja siinä vaihteisto on normaalisti, eikä siellä alla... Pitäsiköhän se tohon suzukiin... |
#18
|
||||
|
||||
![]()
Toi taitaa siis olla ihan Spiderin piirrustusten mukaan tehty?
Hyvä siitä tulee ja kuten varmaan tarkkasilmäisenä huomasitkin kuvista, niin renkaina toi IROK on osoittautunu melko hyväks yhdessä perus TSL:n kanssa. Mut hommaa tarpeeks tehokas pannu, esim sellanen VR6, niin ei kuulosta se auto sellaselta "nuhaiseta sähköhammasharjalta" ![]() ![]() ![]() ![]() Koskas on tavoitepäivä ajaa tuolla?? Kai joku päivämäärä on tavoitteena, vai onks tää semmonen ikuisuus projekti ![]() |
#19
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() pitbullia tulee alle ainakin alkuun (on osoittautunut olevan hyvä rengas) vr6 on hankinta listalla ,jos tälläviikkoo löytäis koneen niin pääsis jatkaan rakennusta. olen suunnitellut y-linkkiä taakse ja 4-linkkiä eteen ei tää mikään ikuisuus projekti ole Viimeksi muokannut FROM : 10.05.2009 22:36 |
#20
|
||||
|
||||
![]()
Hyvä ettet langennut mihinkään suzukin runkoon. Ei voi oikeen suositella, jos meinaa pidemmälle muutella.
|
#21
|
|||
|
|||
![]()
mistäköhän tuo vedonkatkaisija on
![]() |
#22
|
||||
|
||||
![]()
Volvon jakolaatikosta tuo onkin.
|
#23
|
|||
|
|||
![]()
mahtaako löytyä sekä kolme että kaksi akselisesta vai vaan toisessta?
JOS JOLLAIN LÖYTYY KYSEINEN OSA NIIN ILMOITA HINTA NIIN OSTETAAN POIS NURKISTA |
#24
|
|||
|
|||
![]()
mistäs päin porukka on orbitrooleja hommannut (edullisia)
mahtaako ton vr6 oma tehostimen pumppu riittää ohjaukseen ![]() |
#25
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Tosin onhan noita raktoripurkaamojenkin tuotteita moni käyttäny ja ihan hyvällä menestyksellä, ut on toisilla ollu harmiakin. Pumpun tuotosta ei ole kyllä hajuakaan.....voi olla kyl vähä piikanen. Onks mitään tietoa, että mitä muissa spidereissä on käytössä?? Vai olisko niillä ihan oikeita hytikka pumppuja niissä? |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
3K tekniikka | Poor | Tekniikka & Jutustelu | 17 | 04.07.2010 10:17 |
Myyty VW Gti 16v tekniikka (MK2) | offisami | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 19.04.2009 14:28 |
M: BMW TD tekniikka. | iroc | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 8 | 14.02.2007 22:41 |
M/V KE-20 Tekniikka | Poor | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 21.09.2006 18:41 |
m: Mj / Xj tekniikka | Jeeper | O/M/V Muut | 0 | 21.07.2003 17:47 |